הונדה עורכת את הופעת הבכורה העולמית של האינסייט החדשה מעל לבמות תערוכת הרכב של דטרויט. האינסייט מוגדרת כדגם 2010 למרות שהמכירות יחלו כבר בארה"ב באפריל הקרוב עם תג מחיר התחלתי שעל-פי הונדה יהיה נמוך מזה של הסיוויק ההיברידית.
האינסייט מצוידת במנוע 1.3 ליטר קונבנציונלי (בנזין) המציע 98 כוח-סוס מרביים המשודך למנוע חשמלי המייצר עוד 13 כוח-סוס אשר יחדיו אמורים להספיק לטווח נסיעה של 640 ק"מ בין התדלוקים (נפח מיכל הדלק הוא 48 ליטר) עם צריכת דלק משולבת ממוצעת העומדת על 14.4 ק"מ/ליטר, על-פי הצהרות היצרן.
הכוח מועבר אל הגלגלים הקדמיים באמצעות גיר רציף. ממדי האינסייט קומפקטיים יחסית, עם אורך כולל של כמעט 438 ס"מ, רוחב של 169 ס"מ וגובה של קצת פחות מ-143 ס"מ. בסיס הגלגלים עומד על 255 ס"מ.
אבזור הבטיחות הבסיסי גבוה וכולל צמד כריות אוויר קדמיות דו-שלביות, כריות צד, כריות וילון, מערכת ABS עם חלוקת עוצמת בלימה אלקטרונית, משענות ראש קדמיות אקטיביות ותכנון החלק הקדמי כך שימזער את הפגיעה בהולכי רגל בעת תאונה.
לגרסאות המאובזרות יותר קוראים EX ובהן מוצעים חישוקי אלומיניום, בקרת שיוט, מערכת שמע עם 6 רמקולים, ידיות להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה (לפנים, לאחור וסרק - גיר רציף), מערכת ניווט לוויני ועוד.
כפי שסיפרנו לכם בעבר, מיועדת האינסייט גם לשוק המקומי וייבואה אמור להתחיל בקרוב. טרם פורסמו מועדים ומחירים רלוונטיים עבורנו.


לדפי הונדה באתר
הונדה אינסייט – ראיון עם המעצב