האם בחרתם בדרכה הפריוס ויצרתם אינסייט כדי להדגיש את הצד ההיברידי?
"הסיבה שבחרנו במראה מיוחד לאינסייט" מסביר מוטואקי מינווה האחראי לעיצוב המכונית, "לא הייתה הפריוס אלא שיקולים שלנו. היום הנושא הסביבתי משמעותי והתחום האווירודינמי היה חשוב לנו. רצינו רכב היברידי שיתאים לקהל מגוון ולכן הלכנו על מכונית עם חמישה מושבים, חמש דלתות ועם מרחב גדול לנוסעים ומטען. אם תעשה זאת באופן האידיאלי מבחינה אווירודינמית תקבל צורה כזו. גם לאינסייט הראשונה הייתה צללית כזו". הונדה אינסייט - הגרסה הסדרתיתמה לקחתם מהאינסייט המקורית?
"את הידע לגבי היעילות האווירודינמית".

האינסייט הראשונה נכשלה מדוע?
"אם ננסה להיות אובייקטיבים הסיבה היא שעקבנו יותר מדי אחרי צריכת הדלק לעומת השימושיות. הלכנו על כלי דו-מושבי כדי שיהיה קל, השקענו יותר מדי בצורה אווירודינמית. בנינו מכונית מאלומיניום ויצרנו משהו יקר מדי מכדי שהלקוח יוכל לקבלו. הגזמנו בחיפוש החיסכון אבל להזכירך, באותו זמן זו הייתה המכונית החסכונית בעולם וגם הנמוכה ביותר מבחינת פליטת CO2".

והפעם?
"הטעות באינסייט הייתה שהגבלנו את הלקוח יותר מדי. הפעם יצרנו מכונית נורמאלית ונגישה עם מחיר שיהיה בין הג'אז לסיוויק. היא לא יקרה והיא תפנה לקהל רב".

על איזו פלטפורמה היא מבוססת?
"זו תמיד שאלה מה זו פלטפורמה. יש חלקים מלפנים שהגיעו מהג'אז אבל מהקורה הקדמית ואחורה היא שונה מאוד".
לדפי 'הונדה' בקטלוג 'אוטו'

עוד בסדרה:
ב.מ.וו סדרה 7 – ראיון עם האחראי על פרויקט
למבורגיני אסטוק קונספט – ראיון עם המעצב
מאזדה3 החדשה – ראיון עם המעצב
מיני קרוסאובר ומיני חשמלית – ראיון עם סגן נשיא מיני
סיטרואן C3 פיקאסו קונספט – ראיון עם המעצב
פולקסווגן גולף (דור VI) – ראיון עם המעצב
פורד קא – ראיון עם האחראי על פרויקט