תחזית ל-2009: עתיד היברידי
התחום ההיברידי בישראל עומד לזכות בתנופה נוספת ב-2009 עם דגמים חדשים, מחירים תחרותיים יותר והקלות מס נוספות
גם בהונדה מדווחים שאחרי התחלה קשה, בגלל בעיות אספקה, הסיוויק ההיברידית החלה תופסת תנופה ואת 2008 היא סיימה עם יותר מ-1,000 מכוניות.
אבל, שנת 2009 אמורה לסמן תנופה נוספת בתחום; חלק נובע מהחידושים: הונדה אינסייט החדשה עשויה להצטרף למבחר המקומי עם תג מחיר תחרותי (זול מהסיוויק IMA), ובהונדה מדברים על מכירת 1,500 מכוניות מדגם זה בשנה. בתוך שנתיים - יחד עם הג'אז והקופה – המספר עשוי להגיע לאזור ה-4,000 מכוניות לשנה. אצל טויוטה מנגד תנחת כאן לקראת סוף השנה הפריוס החדשה שתביא עוד תנופה.
צילום: מנהלאבל, למשוואה הזו נכנסת השנה גם ההחלטה של משרד האוצר להוריד ב-400 שקלים את עלות שווי השימוש על מכוניות אלה. זה אומר שעל מכונית כזו מקבוצה 4 ישלם בעצם הלקוח מחיר של קבוצה 3, ובחישוב שנתי מדובר בהפרש לא קטן שוודאי יעודד רבים לעבור לתחום ההיברידי ויהפוך אותו פופולארי מתמיד.
כתבות אחרונות
-
שרון ביידר, 04/12/2025עד 120 - קשישות בנות 100 בכבישי ישראל
-
מערכת אוטו, 04/12/2025רכבי הסלבס: במה נוהג ערן זהבי?
-
איתי שטיינברג, 04/12/2025שברולט סילברדו EV – מבחן דרכים
-
ניר בן טובים , 04/12/2025מכונית הספורט של קיה חוזרת?
-
ניר בן טובים , 04/12/2025ויכוח על חניה הסתיים ב"אתה רוסי מסריח" - ופיצוי של אלפי שקלים
-
ניר בן טובים , 03/12/2025פריסבי מקבלת זיכיון לשיווק צ'רי באוסטריה
-
ניר בן טובים , 03/12/2025מרצדס נדירה הוחרמה מספורטאי אולימפי
-
ניר בן טובים , 03/12/2025סערה ביגואר לנד רובר: מעצב העל פוטר; המהלך האסטרטגי נעצר
-
ניר בן טובים , 03/12/2025פורד מהמרת על ברונקו פלאג אין לאירופה