מנוע ה-2.0 ליטר הוותיק נוטש את כל סדרת ה-C4. המנוע הצרפתי המוכר הוצא לגמלאות לראשונה בדגמי ה-308 וה-207. בשבועות האחרונים, עם מתיחת הפנים שעברה ה-C4, הוא הוחלף גם שם על ידי הגרסאות המוגדשות של מנוע ה-1.6 ליטר החדש. כעת מגיע תורו של האח הגדול ביותר בסדרה הקומקפטית - הפיקאסו.

וכך, במקביל לגרסאות ה-C4 הרגילות שכבר נחתו בארץ, יוחלף מנוע ה-2.0 ליטר הוותיק (143 כ"ס) גם בדגמי הפיקאסו החדשים (קצר וארוך) שיגיעו בקרוב. את מקומו יתפוס מנוע ה-1.6 ליטר המוגדש (טורבו) אותו פיתחו הצרפתים יחד עם ב.מ.וו.
כמו בפיז'ו 308 גם כאן יוצע המנוע החדש בגרסה מוחלשת מעט עם 140 כ"ס שתשודך לתיבה האוטומטית המוכרת. מאידך בגרסה הרובוטית של הפיקאסו תוצע מהדורת ה-150 כ"ס של אותו מנוע, זו המוכרת מהדגמים הידניים של הקבוצה. למנוע החדש יתרון של 4 קג"מ על פני המנוע היוצא ואלה מושגים בסל"ד נמוך בהרבה (1,400 לעומת 4,000).

ההאצה למאה שופרה בדגם האוטומטי ב-0.5 ש' ל-13.2 ש' ובדגם הרובוטי שופר הנתון משמעותית (1.3 ש') ל-11.4 ש'. באופן מעניין המנוע החדש לא יחליף בינתיים את גרסאות ה-2.0 ליטר ב-C5 החדשה.

לדף הדגם סיטרואן C4 פיקאסו