אחת ההשקות השנויות במחלוקת של שנת 2008 הייתה שייכת ללא ספק לצ'מפיון מוטורס עם הטיגואן. אחרי מסע פרסום יוצא דופן שכלל שבועות של "טיזרים" מתחכמים, ויצירת ביקוש לכלי החדש, צ'מפיון התקשתה לספק את הדרישה. מאות לקוחות נשארו מאחור כאשר חלקם ממתינים בסבלנות (6-9 חודשים) לרכב המבושש לבוא, אך רובם פנו למותגים אחרים.
מאז, מזומנים רבים התאדו מבורסות העולם ועימם גם הביקושים לכלי רכב חדשים כדוגמת הטיגואן. עבור רבים מדובר היה במכה, אך לא עבור צ'מפיון, שכן לפי אורי להב, ראש מותג פולקסווגן בצ'מפיון, כבר בחודש ינואר הם יצליחו לצמצם את רשימת ההמתנה הארוכה לטיגואן ומייד אחרי כן יעברו לאספקה סדירה ונורמלית עם מלאי מקובל. הציפייה של להב היא לעלות לקצב מכירות נאה כפי שציפו בפולקסווגן מתחילת הדרך, קרי: 750- 1,000 כלים בשנה. בצ'מפיון מדברים גם על פעילות שיווקית ופרסומית מחודשת – מעין השקה מחודשת לרכב.
לדפי פולקסווגן בקטלוג 'אוטו'