לקסוס תתקרב לעם

לקסוס מתכוונת להרחיב את מבחר הדגמים לכיוונים עממיים יותר כדי לאגף את אודי

בלקסוס ישראל ממתינים מן הסתם בקוצר רוח לתחילת העשור הבא, או ליתר דיוק - לשנים 2011-12. תקופה זו עשויה לסמן קפיצה חשובה ביותר בהתבססות המוצלחת של המותג היפני בארץ. הסיבה לכך פשוטה: בשנים אלה מתכונן יצרן היוקרה היפני להרחיב את היצע המכוניות האירופאי שלו, ובייחוד מדובר בשני דגמים חדשים ונחוצים מאוד שיתווספו להיצע הקיים ויחזקו את השורות. 
החידוש החשוב ביותר מבחינת היבואן הישראלי יהיה הצטרפותה להיצע של מכונית קטנה יותר מה-IS. זו אמורה להתחרות בעיקר באודי A3 ובב.מ.וו סדרה 1. כיום מתמודדת לקסוס בעיקר בתחומים היקרים יותר של השוק, עם ארבע סדרות דגמים בסך הכל. היא חסרה דגמים זולים יותר כמו ה-A3 אשר יהוו כרטיס כניסה למותג ויכולים להביא לקוחות חדשים ורבים. לקסוס מתכוונת להרחיב את השורות גם בזירת הפנאי עם SUV קטן יחסית אשר אמור לחלוק בסיס עם הראב4 של טויוטה. הוא יוצע גם בגרסת דיזל (לשוק האירופאי). שני דגמים אלה באים לסייע בדיוק בנקודה הזו ותרומתם אמורה להיות גדולה. למעשה, משיחות עם היבואן, עולה ששני דגמים כאלה אפילו יכולים להכפיל את המכירות של לקסוס בארץ..  

לדפי לקסוס באתר

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.