לא ממש התעלפנו מהגולף-פלוס המקורית, ועכשיו, אחרי חשיפת הדור השני על בסיס הפולקסווגן גולף 6 החדשה אתמול בתערוכת בולוניה, לא מצאנו סיבות חדשות להתלהב. אפשר, אם רוצים, לקרוא ל'פלוס' גרסת מיניוואן של הפולקסווגן גולף, ואפשר לראות אותה כפולקסווגן גולף עם קצת יותר מרחב פנים; כך או כך היא בהחלט יותר פרקטית מאשר מרגשת. היא נראית לא רע (ובהחלט טוב יותר מהגולף פלוס הקודמת), ומן הסתם תהיה תחבורה יעילה מאד למשפחה הממוצעת. נמצא כאן את אותה קשת מנועים, פחות או יותר, כמו בפולקסווגן גולף הרגילה (ולא, לא תהיה גרסת GTI, חוכמולוגים), תיבות DSG עם 6 ו-7 הילוכים, ואת אותן טכנולוגיית מתקדמות שיעזרו לנהגים ונהגות מאותגרי יכולת חניה להכניס את רכבם למקומו: פטנטים כמו מערכת חניה כמעט-אוטומטית Park Assist, מצלמה אחורית Rear Assist, אפשרות לתצוגת מצב ממעוף-הציפור Visual Parking Assistant, ולא נתפלא אם בתוספת מחיר צנועה אפשר יהיה לקבל גם נציג אנושי מטעם פולקסווגן שכבר פשוט יחנה בשבילך את הרכב. אופציה נוספת שנדיר למצוא בסגמנט היא בקרת שיוט אדפטיבית המאיצה ומאטה את הרכב בסיוע מערכת מבוססת לייזר, תוך שמירה על המרחק האופטימלי מהרכב שלפנים. לטובת הפרקטיות והנוחות בהובלת מטענים שונים, המושב האחורי נע קדימה ואחורה 16 ס"מ, ויש שלל אפשרויות לקיפול המושבים כמו גם רצפת מטען גמישה.
בתערוכה הציגה פולקסווגן גרסת-קונספט, Collectors Edition (ראה תמונה ראשית), עליה הולבשו מגוון אבזרים ממחלקת התוספות של היצרן, Volkswagen Individual. גם זה לא עזר לגולף פלוס להיות נחשקת...
גולף VI, ההשקה באיסלנד
לדף יצרן פולקסווגן