עונת 2008 באליפות העולם למכוניות תיור, WTCC, היתה מצויינת עבור שברולט. נהג הקבוצה רוב האף סיים במקום השלישי בדירוג הנהגים והקדים את כל נהגי ב.מ.וו; בסך הכל צברו נהגי הקבוצה 5 נצחונות (כולל נצחון כפול בסיבוב האחרון של העונה במקאו), ובדירוג היצרנים סיימה שברולט שלישית בפער לא גדול מסיאט וב.מ.וו.
שברלט השתתפה בכל עונות האליפות, שנפתחה רשמית ב-2005, ועשתה חיל עם מכוניותיה המבוססות על – מי היה מאמין – הנובירה האפורה (שבאירופה מכונה לאסטי). אבל עכשיו הגיע זמנה של הלאסטי לפנות את הזירה לכוכבת החדשה של שברולט – או כך לפחות מקווים שם: הקרוז. המשפחתית החדשה של שברולט אמורה לנצל את הנוכחות במסלולים כדי לחדור לשוק האירופי (שוב, כך מקווים בשברולט); וכבר עתה – עוד לפני ששיווק השברלוט קרוז החל – החלה העבודה ובקבוצת המירוץ עמלים על הכנת המכונית למשימת-המסלול שלה. חברת RTL הבריטית היא שמופקדת על הביצוע, בדיוק כפי שעשתה עד עתה בהצלחה רבה עבור שברולט בכל עונות ה-WTCC. שברולט כבר הודיעה כי כל שלושת הנהגים מעונת 2008 – רוב האף הבריטי, אלאן מנו השוויצרי וניקולה לאריני האיטלקי – ימישכו גם ב-2009.
בשברולט, וב-GM בכלל, תולים תקוות גדולות בקרוז, אשר הושקה בתערוכת פריז האחרונה ואמורה לצאת לשוק העולמי במהלך 2009. היא תשווק ביותר מ-130 מדינות.