לכבוד תערוכת דטרויט המתקרבת, שחררה וולוו זוג איורים של ה-S60 קונספט. לפי החברה, הקונספט יותר מאשר מרמז על מראה העתידי של המכונית הסידרתית, בדגש על הגריל הקדמי ועל הכתפיים הכפולות שיש למכונית, הממשיך את המראה המזוהה מאז שיצאה ה-S80 לשוק ב-1998. גריל הכולל לוגו גדול וקו כתפיים כפולהשבדים מדברים על מראה דרמטי בולט המזכיר את: "קווי החוף והצוקים בשוודיה מחד ואת ה-DNA של החברה מאידך". כך על פי ההודעה לעיתונות של וולוו. אנו רואים בכך אבולוציה יותר מאשר רבולוציה כאשר המראה הכללי מייצר את הרושם שהמכונית נראית קטנה יותר. אבל, לא ניתן להשתחרר מהרושם העז כי המכונית נראית דומה להפליא ליגואר XF. אותה חטיבת יוקרה שגם היתה תחת ידי פורד ונמכרה לא מכבר לטאטא ההודית. נכון, סביר כי עיצוב שתי המכוניות (S60 ו-XF) בוצע כאשר שתי היצרניות שהו תת מטרייתה של פורד, אך הקרבה העיצובית נראית מעט מוגזמת.
וולוו גם מציגה איור של הקונסולה המרכזית. זו ממשיכה את הקו הנקי והצף (ללא חיפוי פלסטיק מאחורי הקונסולה) המוכר משאר דגמי הדור האחרון של היצרנית. מראה הקונסולה נראה כגרסה קרבית וחצופה של היצרנית השוודית. מראה הנוגד מעט את אופייה השמרני. האם יגיע לכדי ייצור, סביר שלא, כמו גם המראה השקוף והקריסטלי של הקונסולה.
כאמור מדובר בקונספט ל-S60, כך שלעת עתה וולוו אינה משחררת מידע נוסף בכל הנוגע למידותיה של המכונית או היצע המנועים.

וולוו S60 המיוצרת בבלגיה, נמצאת אתנו מאז שנת 2000 – על גבול הנצח במונחי עולם הרכב המודרני – ולמרות מתיחת הפנים מ-2007, כבר אינה עומדת בשורה אחת עם מתחרותיה מגרמניה ומיפן בקצה הקטגוריה. אבל וולוו תאלץ להתמודד עם המכונית הנוכחית עוד כשנה, שכן זו החדשה צפויה להגיע לאולמות התצוגה רק ב-2010. היבואן המקומי, 'מאיר', נערך בהתאם וכבר עדכון את מחיר המכונית לתחומי דרגה 5 (191,000 שקלים). עדכון אשר עזר למכור כמה מאות מכוניות במהלך 2008. בנוסף, החודש יוצא היבואן במבצע נוסף, טרייד-אין במחיר המחירון והיתרה ב-36 תשלומים שווים ברכישת הדגם.
לדפי וולוו בקטלוג 'אוטו'