בתערוכת טוקיו 2007 הציגה סובארו סטיישן 7-מושבים נאה למראה בשם אקסיגה (Exiga), שהוגדרה אז כקונספט. באותו זמן דומה היה כי מדובר כקדימון למחליפת הלגאסי/B4, אך כנראה לא כך הדבר: מה שבטוח הוא שהאקסיגה הסדרתית נחשפת היום כדגם בפני עצמו, בתצורה של הקונספט המקורי – דהיניו סטיישן ל-7 נוסעים.במקביל לחשיפה מתחיל היום גם שיווק המכונית ביפן, נכון לעכשיו השוק היחיד של הדגם החדש.
סובארו אמנם לא התייחסה לבסיס המכני של האקסיגה, אך המפרט הטכני מציג ממדים גדולים משל ה-B4 הנוכחית: בסיס הגלגלים הוא 2.75 מ', 8 ס"מ יותר מאשר ב-B4, והאורך הכללי הוא 4.74 מ' שהם תוספת של 10 ס"מ. ממד הרוחב גדל גם הוא בכ-5 ס"מ. אבל המפתיע ביותר הוא נתון הגובה, לא פחות מ-1.66 מ' – 22 ס"מ יותר מ-B4 וכ-12 ס"מ יותר מאאוטבק! נתון זה הופך את האקסיגה לסוג של קרוסאובר. הגידול בממדים הוא שאיפשר, מן הסתם, את הוספת שורת המושבים השלישית – אם כי ככל הנראה לא יהיה שם מקום ליותר מאשר שני ילדים. האם מדובר בפלטפורמה חדשה שתשמש גם את ה-B4, או סתם בהארכה של הפלטפורמה הנוכחית? במהלך 2009 נדע, מן הסתם. מה שברור הוא כי בצד יחידות ההנעה אין חידוש של ממש.
האקסיגה מקבלת את מנוע הבוקסר 2.0 ל' המוכר של סובארו עם הספק (ביפן) של 148 כ"ס, כאשר מוצעת גם גרסת GT עם מנוע 2.0 ל' מוגדש-טורבו, בעל הספק של 225 כ"ס. במפתיע, גרסאות המנוע האטמוספירי מוצעות לא רק עם ההנעה כפולה הרגילה של סובארו אלא גם עם הנעה קדמית בלבד – בניגוד למנהגה של סובארו בכל שאר העולם. ה-GT מוצעת עם הנעה כפולה בלבד, והיא גם היחידה שמקבלת תיבה אוטומטית 5 הילוכים; הגרסאות האטמוספריות מסתפקות בתיבת 4 הילוכים מיושנת.