חמש שנים תמימות עברו מאז השקת ה-A3 הנוכחית, ובמהלך התקופה הארוכה-יחסית הזו לא עברה המכונית מתיחת-פנים רשמית (אם כי הדגם בהחלט עבר עדכונים, עיצוביים ומכניים, כולל שינוי בהיצע המנועים בשנה שעברה; מבחן לגרסת 1.8 TFSI הנוכחית, כאן). אבל עכשיו מבצעת אודי רענון מוצהר ומעדכנת את ה-A3 במספר תחומים. הצד המכני של מתיחת-הפנים כולל אפשרות לתיבות S-טרוניק כפולות מצמדים – הכינוי של אודי ל-DSG – בכל קשת המנועים, כאשר דגמי הבנזין מתחת ל-2.0 ל' מקבלים את התיבה החדשה עם 7 הילוכים. היצע המנועים לא השתנה אך עבר טיפול-התייעלות לשיפור צריכת הדלק, כשהשינוי מגיע בחלק מהמקרים ל-15%. צמד מנועי הדיזל 2.0 ל' בהספקים של 140 ו-170 כ"ס עברו – במסגרת תהליך הדרגתי בכל קבוצת פולקסווגן – להזרקת מסילה משותפת. בתחום המיתלים מקבלת ה-A3 מיתלים אדפטיביים "מגנטיק רייד", עם נוזל ראולוגי המשנה את תכונותיו בהתאם לשדה מגנטי המופעל עליו. בנוסף לשינוי רציף בתכונות הבולמים יכול הנהג לבחור בין שני מצבי-יסוד, רגיל וספורט. מיתלים אלו יוצעו כאופציה במנועי הבנזין מ-1.8 TFSI וצפונה, ובצמד הדיזלים 2.0 ל'. רמות האבזור בכל הגרסאות עלו, ורשימת האופציות עשירה מבעבר עם אפשרויות בין היתר למערכת-עזר חצי אוטומטית לחניה כפי שכבר הופיעה בדגמי פולקסווגן. שינוי חשוב נוסף הוא שה-S3 הקרבית מופיעה עכשיו גם בגרסת ספורטבק (5 דלתות). הצד העיצובי טופל כמובן אף הוא, עם חרטום מעוצב מחדש בו בולטים פנסים שונים (כאופציה ניתן לקבל פנסי בי-קסנון עם תאורת LED קבועה). גם מאחור ניתן למצוא פגוש ופנסים חדשים, כמקובל. בתא הנוסעים, הקונסולה קיבלה מראה מודרני יותר עם מתגים ומחוונים חדשים, הגה חדש וכן הלאה. ה-A3 מהווה הצלחה גדולה עבור אודי, כאשר המכונית המיליון מהדור הנוכחי ירדה מקו הייצור רק לפני ימים ספורים. הדגם המעודכן יצא לשוק במהלך הקיץ.