זה כנראה סופי: לא תהיה גרסת M רדיקאלית לב.מ.וו X5; לפחות לא בגלגולה הנוכחי של ה-X5. בעת האחרונה גברו השמועות בדבר עבודה על גרסת M ל-SUV האתלטי של ב.מ.וו, בעיקר לנוכח סקירות מודיעיניות וצילומי ריגול ממסלול נורבורגרינג לפיהם נצפתה שם גרסה מונמכת, תפוחת איברים של ה-X5 הקורעת את המסלול במהירויות מחשידות בהחלט. ממידע שדלף מתוך ב.מ.וו ניתן להסיק כי המכונית המדוברת צוידה במנוע ה-V8 בנפח 4.4 ליטר עם 407 כוח-סוס המוכר מה-X6, מנוע שיחליף את המנוע החזק כיום בסדרה – ה-V8 בנפח 4.8 ליטר, עם 355 כוח-סוס. גרסת העל המיועדת של ה-X5 לא תזכה, אם כן, ליהנות מה-V10 האימתני המוכר מה-M5 (עם 507 כוח-סוס), אבל גם פרס התנחומים עליו מדברים בב.מ.וו, על 407 סוסיו, אמור לספק עזוז ראוי לכל משימת כביש מפותל באשר היא. הביצועים עבור גרסת ה-Sport Edition העתידית של ה-X5 (כך היא תיקרא, ככל הנראה) מתיימרים לספק ברמה שהמתחרות צריכות לחשוש מפניה: 0-100 תוך פחות מ-6 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ^ש שיוגבלו אלקטרונית. כרגע אין בידינו מידע נוסף לגבי התאמות ועדכונים נוספים הצפויים בגרסת-העל שבסדרה – שסביר להניח יתווספו לחבילה – אך ככל הנראה עוד במהלך שנה זו תיחשף גרסה שכזו, ועד אז ניאלץ להמתין בסבלנות.