בחברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי, מתכוננים לשנה מרתקת עם שפע חידושים. כבר באמצע 2008, כנראה במאי, צפויה לנחות כאן גרסה מחוזקת של הויטארה. זו תוצע עם מנוע ה-V6 בנפח 2.7 ליטר שמייצר 187 כ^ס ותענה לביקורת על מחסור בסוסים אותה ספגה הגרסה הנוכחית. בסוזוקי יפן ינצלו את ההזדמנות כדי להעביר את הויטארה מקצה שיפורים קוסמטי. עם זאת לפחות כרגע מתכוון היבואן להמשיך בשיווק גרסת ה-2.0 ליטרים המוכרת שתזכה אף היא לעדכון. לקראת סוף הקיץ, תנחת כאן גרסת החמש דלתות של ה-SX4. זו, כמו גרסת הסדאן של ה-SX4, תגיע מיפן ולא מהונגריה אתר הייצור לאירופה. המכונית הקומפקטית שמשווקת באירופה גם בגרסת הנעה כפולה, תגיע אלינו רק בגרסת ההנעה הקדמית ומחיריה יהיו דומים לאלה של האחות המשפחתית. אבל ההפתעה האמיתית שמכינים בסוזוקי ישראל היא הכוונה לחזור ולייבא מכוניות נוסעים מהודו. לא ברור אם את ההשראה הם קבלו מהחזרה של טאטא או מהעובדה שהספלאש המתקתקה כנראה לא תוכל להגיע לארץ מיפן. אבל במכשירי תנועה מביעים עניין רב במכונית הסדרתית אשר תתבסס על הקונספט A, מכונית תצוגה שנחשפה לאחרונה בתערוכת הרכב של דלהי. המכונית שאמורה לרשת את האלטו נראית טוב גם אם לא ברור עד כמה תהיה הגרסה האירופאית שונה מההודית. ואולם לאירופה היא אמורה לצאת במהלך 2008. סימני השאלה לגבי מועד הנחיתה קשורים כרגיל לתיבה האוטומטית אבל במכשירי תנועה מביעים אופטימיות. הם מאמינים שיהיו יכולים לשווק את המכונית הזו במחיר תחרותי עוד השנה.