'חזון של מוטוריקה ידידותית לסביבה'. זה התיאור בו נוקטת טויוטה לגבי ההיבריד X, רכב-קונספט עתידני שמגיע ממרכז העיצוב האירופי של החברה בצרפת. הממדים הם כשל משפחתית קונבנציונלית וקצת יותר, עם אורך של 4.50 מ', רוחב של 1.85 מ' ובסיס גלגלים ארוך – 2.80 מ'. מעבר לכך אין הרבה פרטים שתמצא במשפחתית ממוצעת: הדלתות האחוריות נפתחות אחורה ועושות זאת בלחיצת כפתור. החישוקים הם "20, עם צמיגי 225/40. המבנה הבלתי-שגרתי של קורות A ו-C – בצורת אותיות U מנוגדות – גורם להן להראות כמו X גדול כאשר מסתכלים על הרכב מלמעלה, ומכאן הכינוי 'היבריד X'. אבל יש למבנה זה יתרונות של ממש, אומרת טויוטה, מבחינת יעילות אוירודינמית. בתא הנוסעים יכול הנהג לשלוט על האוירה דרך ארבעת החושים – מראה, צליל, מגע וריח. נורות LED מספקות שפע אפשרויות לתאורת פנים, שיכולה להשתנות בקצב התואם את מוזיקת-הרקע הנבחרת. מפיץ-ריח דואג לאווירה נינוחה ומרגיעה גם בהיבט, ושפע החומרים והטקסטורות דואגים שחוש המגע שלכם לא ישתעמם. לא השתכנעתם עוד? יש גם היגוי By Wire, כשבמרכז ההגה מותקן צג המראה את מצב האנרגיה ואופן זרימתה (של המכונית, אנו משערים, לא של הנוסעים), יחד עם נתונים שגרתיים יותר כגון צריכת הדלק, מצב תיבת ההילוכים ועוד. צגים ומשטחי-מגע נוספים מספקים שליטה על פנוקציות כמו מיזוג, ניווט, תקשורת ובידור. לא מספיק? המושבים האחוריים מסתובבים מעט ימינה-שמאה כדי לאפשר לצפות החוצה על הנוף ביתר נוחות. על יחידת ההנעה לא אומרת טויוטה מאום, פרט לכך שמדובר בגלגול מתקדם של ה-Hybrid Synergy Drive הקיים במגוון דגמי טויוטה ולקסוס כיום.