נתחיל בקצת סדר. זוכרים שטויוטה רכשה נתח מחברת פוג'י, בעלת הבית של סובארו, בסוף 2005? GM מכרה אז את חלקה בפוג'י שעמד על כ-20%, וטויוטה רכשה כמחצית מהנתח המדובר. היה זה צעד ראשון בשיתוף פעולה בין שתי החברות. בין היתר, מפעל סובארו בארה^ב מיועד להתחיל השנה לייצר עבור טויטה את הקאמרי המצליחה, צעד אשר יגביר את רווחיות סובארו מצד אחד, ומצד שני יעניק לטויוטה תוספת קיבולת ייצור חיונית עבור הקאמרי, שנחטפת בכמויות ענק.
עכשיו התבשרנו על הצעד הבא: בסתו הקרוב תחל סובארו לשווק באירופה דור חדש של מכוניתה הקטנה, הג'אסטי – אך למעשה תהיה זו דייהטסו סיריון עם סמלי סובארו. דייהטסו גם תייצר את המכונית עבור סובארו במפעל ביפן. טויוטה, להזכירכם, היא בעלת הבית של דייהטסו. נזכיר עוד כי הג'אסטי הקודמת היתה למעשה סוזוקי איגניס, ולפני כן – סוזוקי סוויפט, כאשר שתיהן יוצרו עבור סובארו במפעל סוזוקי בהונגריה (ולא שווקו בישראל).