צילום: רוני שטרן וניצן רז. עריכה: דימה קונופליוב
בסרטון למעלה תוכלו לקבל רמז, הצצה, מתאבן - איך שתרצו לקרוא לזה - למה שצפוי לכם בגיליון 'אוטו' הקרוב (272). גיליון חגיגי שיפתח את השנה החדשה כמו שצריך - עם מכוניות-על איטלקיות.
הותר לפרסום: הפשיטה על איטליה
צילום: גיא רוטקופ
"קלטתם?! כאן מצלמות מהירות זה באמת מצלמות מהירות. תראה איך עוד שניה הצלם בורח כמו צ'יזיטליה עם טווין-טורבו, אל השיחים..."
ומה בגיליון?
ב'אוטו' הקרוב (272) תקבלו את חלקו הראשון של פרויקט "הפלישה לאיטליה", פרוייקט הכולל בדיוק את מה שניתן לצפות ממסע של 12 יום שנערך על-ידי מגזין רכב בארץ המגף. זה מתחיל עם מבחן למכונית הכי ספורטיבית בהיצע של פרארי כיום, ה-430 סקודריה (הסרטון למעלה), אותה גם תמצאו על שער המגזין. בנוסף בחנו את המזראטי קוואטרופורטה S- "לימוזינהGTI " עם הרבה קסם איטלקי, הקוביני C6W - מכונית-על חריגה עם שישה גלגלים וגם התרשמות מ- F&Mאנטאס- מכונית הנבנית לפי טעמו האישי של בעליה.
הותר לפרסום: הפשיטה על איטליה
צילום: גיא רוטקופ
השער צדיקים יבואו בו. גיליון 272, איטליה על הצד

מה עוד? סקירה חלקית של מוזיאוני הרכב באיטליה, ההיסטוריה של מזראטי וכדי שלא תגידו שהתנתקנו מהמציאות אז גם מבחן השוואתי בין שברולט מאליבו, הונדה אקורד ופורד מונדיאו, השקה להונדה ג'אז חדשה וניסאן קשקאי בעל שבעה מושבים. ולסיום, תחרות אוטו השנה 09' יוצאת לדרך וממתינה לבחירות שלכם. ואם זה לא גיליון חגים מיוחד, אנחנו לא יודעים מה כן...
הותר לפרסום: הפשיטה על איטליה
צילום: גיא רוטקופ
"...עוד טיפה, עוד טיפה... זהו, כיבית את הסיגריה"

בינתיים אנחנו מפרסמים כמה תמונות של מאחורי הקלעים של ההרפתקאה האיטלקית, ובהמשך תמצאו קישורים לגלריות, לכתבות רלוונטיות, סרטי וידאו נוספים - כאשר הכל יועלה בהדרגה בהמשך.
הותר לפרסום: הפשיטה על איטליה
צילום: גיא רוטקופ
"קטעים עם האיטלקים האלו; חשבו שיעבדו עלינו עם הצבע... כחחחח - ישר קלטתי שזה פרארי"
אז עד שתוכלו לרוץ לדוכנים ולהשיג את גיליון החגיגי של 'אוטו' (החל מיום ב' הקרוב, ה-6 באוקטובר), אתם מוזמנים לנסות ולהבין מהסרטון, מה צפוי לכם במהלך החודש באתר אוטו.
גלריות:
קוביני (מכונית-על עם 6 גלגלים - אוטו)
אנחנו נוהגים!