'צ'מפיון מוטורס', יבואנית פולקסווגן, מתחילה בשיווק הפאסאט CC ולאורי להב, העומד בראש המותג, אין בכלל ספקות להיכן הוא מכוון אותה. "המכונית החדשה תביא לנו קהל חדש מב.מ.וו, מרצדס וגם מאודי". אמר להב, שבכך מצהיר כי בצ'מפיון לא חוששים מעימות של פולקסווגן עם האחות היוקרתית מבית. על כך בהמשך.
ה-CC הוצגה לראשונה בתערוכת דטרויט לפני תשעה חודשים ומוגדרת כסדאן-קופה עם ארבע דלתות (בדומה למרצדס (CLS. אצלנו תוצע המכונית רק עם מנוע טורבו בנזין TSI בנפח 2.0 ליטר (200 כ"ס) ועם מפרט בטיחות ואבזור אחד גבוה במיוחד הכולל: שפע עור, חישמול למושבים, גג שמש, אפשרות כיוון קשיחות המתלים ועוד. כן, הפעם בניגוד לדרכה הרגילה של פולקסווגן המכונית החדשה תגיע רק בגרסה אחת,זו המהודרת במיוחד.עם תג מחיר של 300,000 שקלים פולקסווגן פאסאט CC נעמדת בקצה העליון של היצע דגמי פולקסווגן בישראל. כך שאין ספק – זו בפירוש מכונית הדגל שלה באגף המכוניות הפרטיות (צ'מפיון כבר אינה מביאה ארצה את הפייטון). למרות המחיר הגבוה ביחס למקובל בקבוצה הרי שלהב צופה מכירת 150-200 מכוניות בשנה. לדבריו כ-15 מדגמי המכונית כבר נמכרו. הוא מאמין שעיקר הלקוחות יגיעו ממותגי יוקרה השונים ולא מאודי וחושב שהמכונית תגזול כמות מסויימת ממכירת גרסאות ה'טופלין' היקרות של פולקסווגן פאסאט עצמה.

בקרוב, יעלו עוד לישראל...
פולקסווגן פאסאט CC היא רק סנונית ראשונה למגוון חידושים גדול וחשוב הצפוי לנו מבית פולקסווגן בשבועות הקרובים. החשוב שבהם הוא כמובן נחיתת פולקסווגן גולף החדשה (דור 6), שכבר נחשפה וחשיפתה הרשמית מתוכננת לתערוכת פריז הקרובה. אלינו מתוכננת פולקסווגן גולף להגיע בדצמבר כאשר בחרטומה זוג מנועים לבחירה: 1.4 ליטר TSI בשני הספקים (122 ו-160 כ"ס) ו-1.6 ליטר הוותיק (102 כ"ס). בסמוך לפולקסווגן גולף תנחת כאן גם פולקסווגן שירוקו. מכונית הקופה החדשה שנחשפה בתערוכת ז'נבה האחרונה. זו תוצע בישראל עם מנוע 1.4 ליטר (160 כ"ס) או 2.0 ליטר (200 כ"ס) ותג מחיר יקר במעט מזה של הגרסאות המקבילות של פולקסווגן גולף. גם הג'טה תגיע בקרוב עם מנועי ה-1.4 TSI על שני הספקיו (122 או 160 כ"ס). בצ'מפיון מתכננים להציע את פולקסווגן ג'טה במחירים תחרותיים במיוחד.