טויטה הגיעה לתערוכה הביתית עם שמונה (!) מכוניות קונספט, לצד ההיצע הרגיל של החברה. על הקבוצה הראשונה כבר קראתם, הנה סיקור הקבוצה השניה.
Hi-CT הוא קונספט שמיועד, ובכן, להיות מגניב – Cool. כך לפחות רוצה טויוטה שנאמין. מדובר ברכב עירוני לארבעה עם מידות מאוד לא קונבנציונליות – 333 ס''מ לאורך, 170 ס''מ לרוחב ו-178 ס''מ לגובה. גם כאן מדובר ברכב היברידי, עם שקע מיוחד המאפשר להשתמש במצברי החשמל בכדי להפעיל מגוון של מכשירים. בנוסף, הבגאז' ניתן להסרה ובמקומו ניתן להציב מתקן מיוחד לגלשנים, אופניים וציוד דומה.
המיניואן FT-MV - רגיל מבחוץFT-MV הוא מיניואן מפואר עם שורת מושבים שנייה אוטומטית ומגוון עזרי פינוק. הוא מושיב שישה, כל נוסע במושב נפרד משלו ועם מערכת קולנוע נפרדת. מידותיו מגודלות בהחלט – כמעט חמישה מטרים באורך, יותר מ-180 ס''מ ברוחב ובגובה, ובסיס גלגלים של 295 ס''מ. שמו המלא מרמז כי דווקא קונספט זה, עליו לא משחררת טויוטה הרבה פרטים, עשוי להגיע לייצור – Future Toyota Mini-Van.

הקונספט האחרון שמציגה טויוטה (מלבד ה-FT-HS שהוצג כבר בתערוכת דטרויט וה-iQ שהוצג בפרנקפורט שאך הסתיימה), הוא הגרסה ההיברידית לקראון (Crown) המוכרת. הקראון היא מכונית פאר הנמכרת בעיקר בשוק היפני מאז שנות ה-50, וגרסת התצוגה הזו משלבת בה לראשונה הנעה היברידית. מדובר במערכת החדשה ביותר מבית טויוטה, המשולבת עם הדור השני של THS – מערכת המאפשרת איזון מדויק בין פעולת מנוע הבנזין לפעולת המנוע החשמלי, בכדי לעזור בהשגת האצה חלקה, תצרוכת דלק טובה יותר ונתוני פליטת מזהמים עדיפים.