לפני כחודש וחצי סיפרנו לכם על הגעת הב.מ.וו X6 לארץ, ועתה חושפת קמור – יבואנית ב.מ.וו – את ה-X6 החדש בפני קהל ישראלי. אחרי שנים ארוכות בהן ראינו מיצרנים רבים מכוניות תצוגה בלבד סביב הרעיון הזה (והבולט בהן היתה אודי שטפנוולף מלפני כשש שנים) הבשיל הרעיון דווקא אצל המתחרים מבוואריה. ה- X6מתבסס על הפלטפורמה של ה-X5 המצליח ושונה ממנו בעיקר בעיצוב הקיצוני והשרירי שלו, היכולת לאכלס (רק) עוד שלושה נוסעים בנוסף לנהג ובעוד הבדלים אשר בהמשך בוודאי יזלגו חזרה ל-X5.בין החידושים הבולטים נמנה דיפרנציאל אחורי אקטיבי המסייע להתנהגות בכביש מפותל על ידי שינוי חלוקת המומנט בין הגלגלים האחוריים. זה האחרון, יחד עם מערכת ההנעה הכפולה x-Drive - מיועד ליצור שילוב שמתיימר להעניק לקופה הגדולה התנהגות כביש עליזה במיוחד. תמצאו כאן את ההיגוי האקטיבי, תצוגה עלית, פנסי קסנון סבים, ריפודי עור רכים, דיפוני אגוז ופאנלים מאלומיניום מוברש.
היצע המנועים כולל שני מנועי דיזל בני 3.0ל' כל אחד המפיקים 235 ו-286 כ''ס ושני מנועי בנזין מוגדשים ומוזרקים בהזרקה ישירה. הראשון 6 ציל' טורי בנפח 3.0 ל' ומפיק 306 כ''ס והשני 8V עם 407 כ''ס ו-60 קג''מ.
טווח המחירים מתחיל מ-650,000 שקל לגרסת d3.0 ועד ל-800,000 שקל לגרסת i50.