יונדאי i10 הגיעה אלינו למבחן ארוך טווח. מדובר בגרסת ה-1.0 ליטר (3 צילינדרים) האוטומטית, ברמת גימור Premium. יחידת ההנעה היא אחת מתוך שלוש יחידות הנעה המוצעות עם ה-i10 בישראל (לצידה גם גרסת 1.0 ליטר ידנית, וכן גרסת 1.25 ליטר אוטומטית), בעוד שרמת הגימור היא הבכירה מבין השתיים, ומובדלת ביחס לרמה הבסיסית בהיותה מצוידת בארבעה חלונות חשמליים (לעומת שניים ב-Insight הבסיסית), כיוון חשמלי למראות הצד, פנסי איתות במראות הצד, תאורת יום וחישוקים קלים. מחירה של גרסה זו עומד על 75,000 שקלים.
כבכל מבחן ארוך-טווח, גם כאן נלמד להכיר לעומק את מכונית המיני הקטנה, עם ירידה לפרטים הקטנים יותר בתחומי הניהוג והנדסת האנוש. את זה שה-i10 היא מכונית אידאלית לעיר אנחנו כבר יודעים, אבל היא מחוץ לעיר? האם מנוע ה-1.0 ליטר מסוגל לנייד את היונדאי הקטנטנה בצורה מכובדת? כמה שימושי תא המטען ברכב כה קטן? וכמובן - עד כמה חסכונית יכולה להיות ה-i10?

את כל התשובות לשאלות האלו - ועוד - תוכלו לקרוא כאן, בדיווחים המצורפים: