רק לפני זמן קצר השיקה קיה ישראל את הנירו, רכב שהיא מקווה שיימכר בקצב גבוה, וכבר היא מתכננת את חידושי השנה הבאה. ראשון ברשימה הוא פיקנטו חדש, שמככב ברשימת רבי המכר בשנים האחרונות, ולכן חשיבותו ברורה. הוא יגיע בסוף הרבעון הראשון של 2017 או במהלך הרבעון השני. הפיקנטו החדש צפוי לשמור על יחידות ההנעה המוכרות, וגם על התפישה של הדגם הנוכחי.
בסמיכות זמנים אליו אמורה לנחות כאן גם קיה ריו החדשה. גם היא תמשיך ככל הנראה להיות משווקת עם יחידות הכח המוכרות מהדור הנוכחי - שכבר קצת מיושנות במונחי היום - ותוצע בגרסאות ארבע וחמש דלתות.
הקלפים הבאים של קיה
צילום: מנהל

קצת באיחור תצטרף קיה לקטגורית רכבי הפנאי הקטנים, שהולכת וצומחת בשנים האחרונות, עם דגם חדש שינחת כאן בסוף 2017 או תחילת 2018, ויתחרה בסוזוקי ויטארה ובשברולט ספארק. בין לבין צפויה לנחות כאן ב-2017 גם הגרסה הנטענת לנירו ההיברידי.
מי שכנראה לא תנחת בארץ בתקופה הקרובה היא האופטימה ההיברידית. המכונית שהייתה אמורה להגיע אלינו השנה, לא תעשה זאת בסופו של דבר. הסיבה עדכון נוסחת המיסוי הירוק הוציא אותה מדירוג 2 במדד הזיהום, ולכן לא תהיה זכאית להטבת המס למכוניות היברידיות, ומחירה הצפוי טיפס לרמה לא תחרותית.
הקלפים הבאים של קיה
צילום: מנהל