סדנת השיפורים בראבוס (Brabus) עשתה לה מזמן שם של אחת שיודעת ליצור מכוניות מעוררות חשק, אבל נדמה שהפעם היא הצליחה להתעלות על עצמה. קבלו את ה"רוקט 900" (Rocket, רקטה), וכשמה כן היא - אחת המכוניות המהירות ביותר בעולם לכביש הציבורי.
עם מהירות מרבית של "יותר מ-350 קמ"ש" בראבוס טוענת כאן לכתר מכונית הקבריולה המהירה ביותר בעולם עם ארבעה מושבים, ולא היינו מהמרים נגדה. כל זאת תודות למנוע 6.3 ליטר עם 12 צילינדרים, שני מגדשי טורבו, 900 כ"ס ו-152.8 קג"מ - מהם "רק" 122.3 זמינים כדי לשמור על תיבת ההילוכים. כן, קראתם נכון - המומנט מוגבל אלקטרונית.
בראבוס עושה זאת שוב: גג נפתח, 350 קמ
צילום: מנהל
הרוקט 900 מצוידת בתיבת שבעה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. היא מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות, ותצרוכת הדלק הממוצעת שלה עומדת בתנאי מעבדה על 7.2 ק"מ לליטר.
בראבוס עושה זאת שוב: גג נפתח, 350 קמ
צילום: מנהל
הבסיס, אגב, הוא רכב של סדנת שיפורים אחרת - ליתר דיוק סדנת השיפורים הרשמית של מרצדס. הרוקט 900 מבוססת על ה-AMG S65, מכונית עם הספק בריא של 630 כ"ס ממנוע 6.0 ליטר (בראבוס הגדילה את נפח המנוע כחלק ממערך שיפורים מקיף).
בראבוס עושה זאת שוב: גג נפתח, 350 קמ
צילום: מנהל
כמובן שביצועים הם לא הכל בחיים, ובראבוס מציעה כאן כהרגלה גם שורה של שדרוגים בהתאמה אישית לתא הנוסעים, לעיצוב החיצוני (כולל בין היתר פגושים חדשים, חישוקי "22 ופתחי מפלט ענקיים) וליכולת הדינמית. את כל הטוב הזה נוכל לראות בהופעת בכורה בתערוכת פרנקפורט בעוד כשבועיים. מחיר הרוקט 900 לא פורסם.