כל מכוניות יגואר יהיו חשמליות החל משנת 2020 - עם או בלי מנועי בעירה פנימית. ובמילים אחרות, את כל דגמי יגואר החל מעוד כשנתיים, ניתן יהיה להזמין בגרסה חשמלית מלאה, או כלאיים מסוג כלשהו (כולל נטענות משקע). מדובר במהלך דומה עליו הכריזה וולוו לאחרונה, ושיצא לדרך ב-2019.
יגואר תשיק בשנה הבאה מכונית חשמלית ראשונה בייצור סדרתי, ה-"I-פייס" (I-Pace). מאוחר יותר תהפוך גם מכוניות קיימות להיברידיות או חשמליות, כאשר התוכנית היא להציע פתרון כזה לכל הדגמים החדשים שיושקו משנת 2020 ואילך, ולמחצית מהקיימים. כלומר ככל שהדגמים הוותיקים ירדו מפס הייצור, כך ילך ויעלם מנוע הבעירה הפנימית מיגואר בכלל.
מנוע חשמלי במקום בנזין ב-E-טייפ שנת 1968
לרגל ההכרזה, יצרנית מכוניות היוקרה חשפה שני דגמי תצוגה, שמחברים את ההווה לעבר ולעתיד. בצד הנוסטלגי מדובר בהסבה ליגואר E-טייפ, המכונית הקלאסית המפורסמת ואהובה ביותר של המותג. מכונית משנת 1968 הוסבה להנעה בחשמל, כולל מנוע חשמלי שמספק 295 כ"ס וטווח נסיעה של 240 ק"מ - לטענת יגואר בתנאי אמת.
רכב התצוגה האוטונומי לשנת 2040
ל-E-טייפ החשמלית מצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 40 קילווואט-שעה, אותם ניתן להטעין משקע ביתי בתוך 7-6 שעות. המכונית החשמלית, ששוקלת עשרות ק"ג פחות מהדגם המקורי, מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.5 שניות (6.5 במקור). היא תוצג בהופעת בכורה בתערוכה מיוחדת שתיערך באוניברסיטת האומנות של לונדון.
בראייה עתידית, יגואר גם חוזה איך תיראה המכונית בשנת 2040 - זאת באמצעות דגם התצוגה פיוצ'ר-טייפ (Future-Type). כאן מדובר במכונית תלת-מושבית עם הנעה חשמלית ויכולת נסיעה אוטונומית מלאה. ביגואר מצהירים עם זאת כי בכוונתם לאפשר נהיגה אנושית גם בעתיד, זאת מתוך הנחה שגם אז יהיו חובבי נהיגה. ביצרנית לא מספקים מפרט טכני של דגם התצוגה והוא אינו מיועד לייצור.