חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, מודיעה על קריאה לתיקון למיצובישי אאוטלנדר PHEV. גרסת הכלאיים של רכב הפנאי נדרשת לבדיקה ותיקון של מנוע הבנזין, זאת בשל חשש לכשל שהתגלה במהלך ביקורת פנימית של היצרנית.
ב-117 מכוניות שנמכרו בישראל בשנים 2014 ו-2015, קיים חשש שמנוע הבנזין לא יתפקד כנדרש ובכלל זה שלא יטעין את מצברי מערכת הכלאיים. במיצובישי מצאו כי התקלה עשויה להוביל לעצירת הרכב.
117 מיצובישי אאוטלנדר PHEV - לתיקון
צילום: מנהל
מיצובישי אאוטלנדר. תקלה במנוע הבנזין עשויה להוביל לעצירת הרכב
התיקון במכוניות המעורבות יכלול החלפת מצתים ("פלאגים"), כמו גם עדכון לתוכנת ניהול המנוע. חשוב לשים לב כי בהתאם לתקנות הרכב בישראל, כל בדיקה, תיקון והחלפת רכיבים הקשורים לקריאה לתיקון, מבוצעים ללא כל תשלום מצד בעל הרכב. עוד חשוב לציין כי חובה להיענות לקריאה לתיקון בתוך שישה חודשים - אם הרכב לא יתוקן לאחר מכן רישיונו לא יחודש ולא ניתן יהיה לעשות בו שימוש (או לבצע העברת בעלות).
בעלי מיצובישי אאוטלנדר PHEV יכולים לבדוק אם רכבם נכלל בקריאה לתיקון, באמצעות אתר היבואנית, או במוקד השירות של כלמוביל שמספרו 3151*. ביבואנית ממליצים גם לתאם מראש הגעה למוסך, בכדי לצמצם את זמן ההמתנה.