קיה קרניבל מוסב על-ידי א.צ.מ
חברת א.צ.מ, העוסקת בייבוא ואבזור כלי רכב לנכים, השיקה מבחר דגמים חדש - הכולל לראשונה רכב שיובא מסדנת ההסבות האמריקאית בראון-אביליטי (BraunAbility). המבחר כולל מגוון דגמים ואפשרויות הסבה, בהתאם לצרכיו של הלקוח. בחברה מציינים כי עלות רכב נכה ממוצעת עומדת על כ-300 אלף שקל, בעוד עלות הסבה ממוצעת עומדת על כ-185 אלף שקל לפני מע"מ.
בין כלי הרכב הבולטים בתחום, נמצא פולקסווגן טרנספורטר (בגרסת הקראוול), מסחרית שמותאמת לדרישות הביטוח הלאומי לרכב רפואי. חלק מהנכים זכאים למימון בדרגות שונות של כלי רכב המשמש לניודם, ולצורך כך נקבע תקציב ומפרט ייעודי.
א.צ.מ משיקה מבחר חדש של רכבי נכים
צילום: כריזמה פיקסל
פורד אקספלורר MXV מתוצרת בראון-אביליטי
בא.צ.מ הודיעו גם על גרסה נמוכה של קיה קרניבל. המיניוואן הגדול עובר הסבה בישראל לראשונה, ויתחרה בקרייזלר וויאג'ר וטויוטה סיינה המגיעים מונמכים מחו"ל. ההסבה כאן כוללת בין היתר הוספת משטח עלייה חשמלי (רמפה), מערכת רכינה ושתי רמות אבזור. בין היתר מוצעת גם דלת אחורית חשמלית ברמה הבכירה (תוספת תשלום ברמת הבסיס).
א.צ.מ משיקה מבחר חדש של רכבי נכים
צילום: כריזמה פיקסל
קיה קרניבל מוסב על-ידי א.צ.מ
בחברה הודיעו גם על תחילת שיווק רכב ראשון מתוצרת בראון-אביליטי, חברה אמריקאית העוסקת בייצור רכבי נכים. הרכב החדש מבוסס על פורד אקספלורר בגרסת הנעה קדמית, עם מנוע שישה צילינדרים בנפח 3.5 ליטר ומפרט תא נוסעים מהודר. לצד רכב זה, הושק גם קרוואן נופש המותאם לשימוש נכה.