גרסת הטריילהוק (Trailhawk, "נץ שביל"), שנחשפה בינואר 2016, מוצעת בישראל עם מנוע הבנזין המוכר, בנפח 3.6 ליטר, המפיק 282 כ"ס ו-35.4 קג"מ. גרסת דיזל לא מתוכננת להגיע ארצה בשלב זה. כמו יתר גרסאות הגרנד צ'ירוקי, גם כאן יש הנעה כפולה קבועה ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית, עם הילוך כוח בעל יחס העברה של 1:2.72. הטריילהוק מוסיף דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, בעל אפשרות לנעילה מלאה - כחלק ממערכת ההנעה "קוואדרה-דרייב 2" (Quadra-Drive II).
צילום: מנהל
לטריילהוק גם מתלי אוויר תקניים בשם קוודרה-ליפט (Quadra-Lift), שביכולתם להגדיל את מרווח הגחון עד ל-27.4 ס"מ. זוהי מערכת מעט שונה ממתלי האוויר האופציונליים של רמת האבזור הבכירה ("לימיטד"). הגרסה החדשה מוסיפה גם צמיגי גודייר רנגלר דו-שימושיים לטובת יכולת שטח משופרת, אך במידה זהה ליתר הגרסאות (265/60-18). תוספות חשובות אחרות – מיגוני גחון, צבע מט למכסה המנוע ("למניעת סנוור", כך ג'יפ) ופגוש קדמי שחלקו ניתן לפירוק (באמצעות ברגי פרפר) לשיפור זווית הגישה ב-6.3 מעלות (מ-29.8 ל-36.1, במצב הגבוה של המתלים).
צילום: מנהל
הטריילהוק מציעה גם מפרט אבזור בטיחות משופר - כולל בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי, ניטור שטחים מתים (גם בנסיעה לאחור) ובקרת שיוט אדפטיבית. האבזור כולל גם מערכת לסיוע בחנייה בניצב ובמקביל, לצד אבזור מותרות מקביל לזה של רמת האבזור "לימיטד" - לצד תוספת של מושבים קדמיים מאווררים.
ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק עולה 436,000 שקל, גבוה ב-46,000 מגרסת לימיטד בנזין עם קפיצי אוויר (390,000 שקל). עם זאת, הטריילהוק עדיין זול למשל מפולקסווגן טוארג דיזל ב-10,000 שקל ומלנד רובר דיסקברי מקביל ב-130,000 שקל (578,000 לגרסת דיזל). מנגד, טויוטה לנד קרוזר בנזין זול משמעותית (400,000 שקל), ומציע יחידת הנעה וביצועים דומים לטריילהוק, אך פחות אבזור.
לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.