סאנגיונג רקסטון החדש נחשף בתמונות ופרטים ראשונים. רכב הפנאי-שטח הגדול של סאנגיונג, שמתחרה בין היתר בטויוטה לנד קרוזר, זוכה לעיצוב חדש ומודרני ולשורה של שיפורים - בהם הבטחה למרכב קל וקשיח יותר, מה שעשוי לשפר את תצרוכת הדלק, הביצועים והיכולת הדינמית.
מבחן: סאנגיונג רקסטון נגד טויוטה לנד קרוזר
לרכב החדש אורך של 485 ס"מ (9.5 יותר מבדור היוצא), רוחב של 192 ס"מ (2+), גובה של 180 ס"מ (4-) ובסיס גלגלים של 286.5 ס"מ (3+). הוא יוצע גם בגרסת שבעה מושבים, מנועי בנזין (לא בישראל) ודיזל והנעה אחורית או כפולה.
סאנגיונג רקסטון חדש - בישראל בשנה הבאה
צילום: מנהל
סאנגיונג לא מציינת אילו מנועים יוצעו, אך ניתן להעריך שיחידת ה-2.2 ליטר החדשה יחסית שהושקה ברקסטון אשתקד, תמשיך לדור החדש. למנוע זה 178 כ"ס ו-40.8 קג"מ והוא מאיץ את הרקסטון הנוכחי מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.9 שניות.
אבזור הדור החדש יכלול מערכת מולטימדיה משודרגת, עם מסך "9.2 ותאימות למערכות ההפעלה של אפל (קארפליי) וגוגל (אנדרואיד אוטו). פרטים נוספים על האבזור והמפרט הטכני צפויים להתפרסם בחודשים הקרובים. הרקסטון יושק בקוריאה לפני אמצע 2017, ובשווקים מחוץ לה לקראת סוף השנה.
מחברת טלקאר נמסר כי "הרקסטון יוצג מחר (ד') בתערוכת המכוניות בסיאול. תחילה יימכר רק בשוק מקומי (קוריאה). טרם נקבע תחילת מועד ייצוא כמו גם מחיר ומפרט. נעשה מאמץ להביאו לקראת תחילת השנה הבאה".