לקסוס חשפה בתערוכת דטרויט את ה-LF-1 לימיטלס (Limitless, ללא גבולות), רכב פנאי לתצוגה. אבל הרכב החדש לא נועד רק כדי למשוך תשומת לב - זהו רמז עבה מאוד למתחרה של לקסוס בפלח רכבי הפנאי-קופה היוקרתיים, אותו ייסד ב.מ.וו X6.

בלי גבולות: לקסוס חולמת על פנאי יוקרתי


ה-LF-1 מציע עיצוב מרשים, כולל כצפוי סבכת לקסוס ענקית, אך באופן מעניין ללא עיטורי כרום. את אלו מחליפה תאורת הלד הדינמית משני צדי הסבכה, שבפתיחת הדלתות מאותתים "שלום" לנהג. הרכב החדש עוצב על-ידי סנדת קאלטי (Calty) של לקסוס בקליפורניה, בהשראת מה שהמעצבים מגדירים כשילוב בין חרב הסמוראים הקלאסית, לבין מתכת נוזלית.

בלי גבולות: לקסוס חולמת על פנאי יוקרתי


הרכב החדש גדול למדי - אורכו 501 ס"מ, רוחבו 199 ס"מ, גובהו 160.5 ס"מ ובסיס הגלגלים שלו עומד על 297 ס"מ. וכן, אלו מידות מעט נדיבות מה-X6, אך לא בהרבה. עוד נמסר כי ה-LF-1 מצויד בחישוקי "22, שפעם נחשבו לענקיים וכיום ניתן לקבלם אף בכלי רכב סדרתיים.

בלי גבולות: לקסוס חולמת על פנאי יוקרתי


ומה מניע את הרכב החדש? בלקסוס בוחרים כאן לשמור את הקלפים קרוב לחזה. לדבריהם, כפי ששמו מרמז (ללא גבולות), הרכב החדש תוכנן כך שיתאים לכל סוג הנעה - תא-דלק (מימן), בנזין-חשמל, כלאיים נטען משקע וחשמלי מבוסס מצברים. זאת, גם כחלק ממדיניות היצרנית לפיה משנת 2025 כל לקסוס תציע גרסה חשמלית טהורה או לפחות "מחושמלת" (סיוע חשמלי או מנוע חשמלי עיקרי במערכת כלאיים).

בלי גבולות: לקסוס חולמת על פנאי יוקרתי


ומתי בייצור? בלקסוס לא נוקבים בתאריך, ומלבד רמזים די עבים לא מאשרים שה-LF-1 כלל מיועד לייצור. עם זאת, לפי השמועות בתעשייה, זה עשוי לקרות כבר בתוך כשנתיים.