אפשר לנשום לרווחה - זה סוף-סוף קורה. 16 שנים אחרי שטויוטה הפסיקה את ייצור הסופרה (Supra), מכונית ספורט שיוצרה לאורך יותר משני עשורים וזכתה למעמד קאלט, יצרנית הרכב היפנית מצהירה רשמית: הסופרה חוזרת.

אז כן, היו שמועות לאורך כל אותן שנות היעדרות, אבל עכשיו זה באמת קורה. בתערוכת ז'נבה נחשפה מכונית התצוגה "GR סופרה רייסינג" (Gazoo Supra Racing), שמעניקה את ההצצה הברורה ביותר לעיצוב הצפוי. למעשה, זו גרסת מירוץ עם מרכב ומפסקי סרנים רחבים, כלוב התהפכות ותא נוסעים למירוצים.

טויוטה סופרה חוזרת - וזה רשמי


אז איך תיראה סביבת הנהג הסדרתית כמובן אי אפשר לדעת, אבל מהעיצוב החיצוני הכללי אפשר להתרשם, ובהחלט לחיוב. בעיקר מהדימיון הניכר למכונית התצוגה FT-1 משנת 2014, שעוררה את גל השמועות האחרון על חזרת הסופרה והייתה מדגמי התצוגה הבולטים של השנים האחרונות.

טויוטה לא מספקת מפרט טכני כלשהו של המכונית, שתציע - כמקובל בסופרה - מנוע קדמי והנעה אחורית. שילוב שהפך אותה, יחד עם יכולת דינמית משובחת, לחביבת קהילת הדריפטים ולאגדת תרבות מודרנית בסרטים ובמציאות.

טויוטה סופרה - הדורות הקודמים:


אז מתי נראה את הדבר האמיתי? טויוטה צפויה להציג גרסת ייצור ככל הנראה לא יאוחר מתחילת שנה הבאה, והשיווק יחל זמן קצר לאחר מכן. ובלי קצת חדשות רעות אי-אפשר - מחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי נכון לעתה אין תוכניות לשיווק מכונית הספורט בישראל. נותר לנו רק לקוות כי עד להשקתה התוכניות הללו ישתנו.