יונדאי חשפה בתערוכת ז'נבה מכונית תצוגה בשם לה פיל רוז' (Le Fil Rouge, "מכנה משותף" בצרפתית), ולמרות שהיא לא מיועדת לייצור כדאי שתתרגלו לראות אותה בקרוב על הכביש. וליתר דיוק, אתם תראו בעתיד הרבה מכוניות של יונדאי שיציעו סממני עיצוב שלה.

יונדאי חונכת שפת עיצוב חדשה


הלה פיל רוז' מספקת הצצה ראשונה לשפת העיצוב החדשה של יונדאי. ביצרנית מסבירים כי היא מקבלת את שמה מכך ששפת העיצוב החדשה תושפע מהמכנה המשותף בדגמי יונדאי - בעבר, בהווה ובעתיד. וכן, גם אנחנו לא לגמרי הבנו את הכוונה.

יונדאי חונכת שפת עיצוב חדשה


מעצב יונדאי, לוק דונקרוולקה, שעד לפני שלוש שנים עבד בקבוצת פולקסווגן ואחראי ללמבורגיני גייארדו, סיאט איביזה הקודמת וסקודה פאביה ואוקטביה המקוריות, מנסה להסביר. "הלה פיל רוז' היא פרשנות מחודשת של הדנ"א של יונדאי, שמקורו במכונית התצוגה ההיסטורית של המותג 'יונדאי קופה' משנת 1974".

יונדאי חונכת שפת עיצוב חדשה


מכונית זו, נציין, עוצבה על-ידי סדנת איטלדיזיין האיטלקית על בסיס יונדאי פוני המושמצת, והפכה לבסוף להשראה דווקא לדגם של יצרנית אחרת - DMC יצרנית הדלוריאן (כן, המכונית מבחזרה לעתיד).

יונדאי חונכת שפת עיצוב חדשה

מכונית התצוגה של איטלדיזיין משנת 1974, על בסיס יונדאי פוני

בכל מקרה, מכונית התצוגה מיועדת אך ורק כהצצה לעיצוב, ולא כוללת מערכת הנעה רלוונטית או בשורה כלשהי אחרת. ובכל זאת, אם זה הכיוון אליו הולכת יונדאי, נראה שלפחות עיצובית יש בהחלט למה לצפות.