כמעט ארבע שנים מאז שהושק לראשונה בישראל, לקסוס מתחילה בשיווק לקסוס NX המחודש. מאז שהושק ה-NX היה לרכב הנמכר ביותר במבחר הדגמים של לקסוס, כאשר בשנים האחרונות החזיק בכ-35% ממכירות המותג בארץ.

לקסוס NX המחודש בישראל – החל מ-275,000 שקלים

 
במסגרת מתיחת הפנים, לקסוס NX עבר עדכון קוסמטי קל במטרה לייצר מראה רחב וספורטיבי יותר, שעיקרו נגע בחזית עם שינויים לסבכה, ליחידות התאורה ולפגוש. גם בתא הנוסעים בוצעו מספר שינויים, כאשר הבולט שבהם הוא הגדלת צג המולטימדיה מ-"7 ל-"8 ברמת גימור 'לקשרי' או ל-"10.3 ברמות הגימור הגבוהות. בנוסף, בלקסוס טוענים גם לכיול מחדש של מערך המתלים לטובת שיפור בנוחות ובעידון.
 
פריטים ומערכות
במתיחת הפנים ה-NX זוכה לתוספת חבילת הבטיחות של לקסוס שמכונה 'LSS', תוספת שמגיעה כעת כסטנדרט בכל רמות הגימור. המערך כולל מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, זיהוי תמרורים ועמעום אוטומטי לאורות הדרך.

לקסוס NX המחודש בישראל – החל מ-275,000 שקלים

 
רמת האבזור עשירה למדי כבר בגרסת הכניסה ('לקשרי') שמוצעת עם חישוקי "18, תאורת לד, מפתח חכם, בקרת אקלים ועוד. ה'פרימיום' (שנהנית גם ממערכת הנעה כפולה) תוסיף עור, תפעול חשמלי לכיוון המושבים, שמע משופר וכאמור צג "10.3. להיי פרמיום, רמת גימור חדשה בהיצע, חישוקים בעיצוב שונה, תאורת לד אדפטיבית, כיוון הגה חשמלי, אוורור מושבים וניטור שטחים מתים. ל-F חבילה דומה אך עם קוסמטיקה ספורטיבית ומושבי ספורט נטולי אוורור.

לקסוס NX המחודש בישראל – החל מ-275,000 שקלים

 
מנועים ומחירים
מבחינת חטיבות הכוח לא חל שינוי, וזה אומר שה-NX יוצע עם יחידות הכוח המוכרות מלפני מתיחת הפנים. זה אומר 2.0 ל' טורבו-בנזין (238 כ"ס) ותיבה אוטומטית בגרסת ה-300 (בעבר נקראה 200t) או ה-2.5 ל' ההיברידי (200 כ"ס) ותיבה רציפה בגרסת ה-300h.
 
בצד המחיר ניתן לדווח על הוזלת לרוחב המבחר. המחיר מתחיל ב-275,000 שקלים לרמת ה'לקשרי' ההיברידית או 285,000 שקלים לטורבו, הוזלה של 20,000 ו-10,000 שקלים בהתאמה. עבור רמת גימור 'פרמיום' המחיר נקבע על 300,000 לפרימיום לגרסה ההיברידית ו-310,00 שקלים לטורבו (320,000 שקלים בעבר לשתיהן). רמת ה'הי-פרמיום' ההיברידית תעלה 330,000 בעוד הטורבו הבכירה תוצע ברמת F-ספורט שתעלה 335,000 שקלים.