זהו היכן צולמה התמונה, ותוכלו לזכות בשולחן מולטימדיה NOA Sound Box V800w בשווי 1100 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל־[email protected] עד 24 למרץ, ולהשאיר פרטי התקשרות, שם מלא ומספר טלפון.

בתמונת החידה מחודש שעבר היה אפשר לראות את תל קריות — או, ליתר דיוק, חלק קטן ממנו. מדובר בתל הנפרש על שטח עצום הכולל מערות מגורים, בורות מים ומבנים עיליים, ובו התקיימה התיישבות מהתקופה הרומית ועד לתקופה העות'מנית. רוב המבנים העיליים הם מהתקופה הביזנטית (מהמאה הרביעית לספירה ועד 638), ובחפירות שנערכו באזור בתחילת שנות התשעים נחשפה, בין היתר, כנסיה ביזנטית גדולה.

זהה - וזכה (חודש מרץ)


התל נמצא מצפון לכביש 80, מתל ערד להר עמשא, ממש בתחילת העלייה להר עמשא. קצת קשה לראות אותו מהכביש; בניגוד למקובל בתלים, הוא לא מתנשא מעל השטח, אבל הסיור בו בהחלט שווה את ההשקעה. בעונה זו יש בדרך כלל גם פריחה מרשימה בשמורת תל קריות הסמוכה לתל עצמו.
 
הזוכה במשקפי Airgrip של רודי פרוג'קט בשווי 690 שקלים הוא רז יהושע — בדיוק בזמן לקראת העונה שטופת השמש!

זהה - וזכה (חודש מרץ)

 
הפרס החודש — שולחן מוזיקה NOA Sound Box V800 — שולחן צד בעיצוב אופנתי, הכולל ארבעה רמקולים לקבלת צליל חזק ואיכותי. השולחן כולל סוללה נטענת גדולה, המאפשרת שעות של האזנה למוזיקה, חיבור AUX וחיבור בלוטות'. המחיר לצרכן — 1100 שקלים.