זמן לא מבוטל לאחר שהושקה באירופה (יוני 2017), צפויה פולקסווגן ישראל להשיק את הדגם החדש של פולקסווגן פולו בחודש מאי הקרוב. הדגם החדש – דור שישי לסופרמיני שהוצג ב-1975 והדור הקודם שלו ראה אור עוד ב-2009 – חולק אותה רצפה המשרתת את סיאט איביזה; זוהי הגרסה הקטנה לפלטפורמת MQB המודולרית של קבוצת פולקסווגן.

1594522

 
הקטנה גדלה
הפולו החדשה, וכמו האיביזה, גדלה משמעותית – מ-247 ס"מ בבסיס הגלגלים ל-256 ס"מ ומ-168 ס"מ ברוחב ל-175 ס"מ. כמו באיביזה, גרסת שלוש הדלתות נוטשת את המבחר, וגם בפולו (וכמו באיביזה) עיקר ההיצע בתחום המנועים מבוסס על יחידת 1.0 ליטר 3 צילינדרים החדשה; זו מוצעת בגרסה אטמוספרית המייצרת 65 או 75 כ"ס ובגרסה מוגדשת להספק של 95 או 115 כ"ס.
 
בישראל תוצע הפולו בגרסה המוגדשת על שני הספקיה, עם תיבה ידנית (6 הילוכים) או דו-מצמדית (7 הילוכים). הפולו תצויד במערך המולטימדיה החדש המשרת גם את איביזה ובמערכות בטיחותיות מקוריות.  
 
1594521


פולקסווגן ישראל לא תתמחר את הפולו החדשה כדי שתיקח חלק בתחרות המחירים המתחזקת בתחום הסופרמיני, ומחירה אמור לבדל אותה מהאיביזה. מחירי הפולו החדשה צפויים להיות דומים לאלה של הדגם הפורש – כ-90,000 שקלים לגרסה הידנית ובין 100,000 שקלים ל-115,000 לגרסה האוטומטית.
 
בנוסף, צפויה פולקסווגן להשיק במאי גם את הגרסה הספורטיבית, פולקסווגן פולו GTI – מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר,  200 כ"ס – המצוידת בתיבה דו-מצמדית עם 6 הילוכים.