אחרי שקט יחסי בהשקות דגמים חדשים בג'יפ, ביבואנית - חברת סמל"ת - מצפים לתנופת חידושים במותג השטח המפורסם. הניצוץ הראשון הוא הקומפאס החדש שיצא לדרך החודש, אבל זו רק ההתחלה ובשנים הקרובות מבחר הדגמים צפוי לגדול.

בסמל"ת מדברים על עלייה במכירות של 31% מ-744 כלי רכב ב-2016 ל-977 ב-2017. הם צופים שעליית המכירות תימשך גם ב-2018 ושהם יטפסו לכיוון ה-1,200 יחידות, זאת למרות שבחמשת החודשים הראשונים של השנה דווקא נרשמה ירידה של 12% במכירות המותג. ואולם כאשר הקומפאס יימכר כאן לאורך שנה מלאה, ב-2019, הם צופים עליית מכירות לכיוון ה-2,000. זו בכל אופן המטרה המסומנת של המותג בארץ.

הסיבה היא שהקומפאס אינו לבד. בתחילת השנה הבאה צפוי לנחות כאן הרנגלר החדש שהינו כמובן האייקון של המותג, ומעט אחריו גם הגרסה המחודשת לצ'ירוקי. כן צפוי להגיע אלינו הרנגייד המחודש בתחילת 2019. עוד רכב שג'יפ צפויה להציג בארץ יהיה טנדר על בסיס הרנגלר. בנוסף היבואנית עשויה להרחיב את מבחר גרסאות הקומפאס בשנה הבאה.

ג'יפ מציגה: כך תמשיך הצמיחה

 
לא רק בארץ
הצמיחה במכירות של ג'יפ בארץ אינה ייחודית והיא תואמת לגל הפופולאריות של רכבי הפנאי בכל העולם. למעשה המותג מצפה לצמוח לייצור 1.9 מיליון כלי רכב ב-2018 לעומת 1.4 מיליון ב-2017.

היצרנית צפויה להוסיף בשנים הבאות חמישה דגמים למבחר הקיים, שמבוסס כרגע על שישה. בנוסף לטנדר המדובר סיפרו במותג על רכב פנאי קטן מהרנגייד, דגם עם שבעה מקומות שיחלוק בסיס עם הצ'ירוקי החדש ויהיה, כנראה, דומה בתפיסה לגרנד קומנדר שהוצג בסין.

ג'יפ מציגה: כך תמשיך הצמיחה


כן יוצג דגם גדול יותר עם שבעה מקומות שיחלוק בסיס עם הגרנד צ'ירוקי. שניהם יתבססו על הפלטפורמה החדשה שפותחה עבור הדור החדש של אלפא רומיאו. כן, צפוי מותג השטח להשיק ואגוניר וגרנד ואגוניר, רכבי פנאי גדולים יותר שיהיו ספינת הדגל שלו.
 
וגם בדודג'
אבל בנוסף לחידושים בג'יפ עשויה היבואנית דרך אותה חטיבה יוקרה ואולם תצוגה להתחיל בשיווק דודג' דורנגו, רכב הפנאי הגדול. הנושא עדיין לא סגור ואולם לראשונה מזה חודשים נראה שהפעם יש סיכויים טובים לכך שזה יקרה.