סוזוקי עקפה בריווחיות את ב.מ.וו

דו"ח של חברת האנליסטים ארנס אנד יאנג חושף כי סוזוקי נהנית מרווחיות גבוהה יותר מיצרנית מכוניות היוקרה

המכוניות שלה אמנם זולות יחסית, אבל נראה שסוזוקי יודעת היטב איך להרוויח גם כשמחיר המכוניות אינו גבוה. דו"ח חדש שפרסמה חברת האנליסטים ארנסט אנד יאנג, מגלה כי יצרנית הרכב היפנית עקפה בריווחיות את יצרנית הרכב הגרמנית ב.מ.וו.

העיתון הגרמני "האנדלסבלאט" מדווח כיהאנליסטים בארנס אנד יאנג מעריכים לפי התוצאות העסקיות של סוזוקי, כי היצרנית היפנית הקטנה יחסית רשמה רווח של 11.8 יורו על כל 100 יורו במכירות - כלומר שולי רווח של 11.8%.

לעומתה, ב.מ.וו רשמה שולי רווח של 11.4% - רווח של 11.4 יורו על כל 100 יורו של הכנסות ממכירות. שולי הרווח הם אחד המדדים האהובים ביותר על אנליסטים ומשקיעים, כאשר הם מעריכים את חוסנה הכלכלי של חברה כלשהי. ככל שהם גדולים יותר, הם מצביעים על יכולת להשקיע בדגמים וטכנולוגיות חדשות, כמו גם להישמר מפני משברים כלכליים רגעיים - קריסות שווקים, ירידה במכירות וכדומה.

1597620

על-פי ארנסט אנד יאנג, סוזוקי רשמה הכנסות ממכירות של 7.59 מיליארד יורו ברבעון השני של 2018. ב.מ.וו הכניסה הרבה יותר - 25 מיליארד יורו, אך כאמור שולי הרווח שלה נמוכים יותר (אם בשל השקעה גדולה יותר במחקר ופיתוח, ואם בשל ניהול מוצלח פחות של הוצאות אחרות).

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.