ב.מ.וו i3 עם מצברים משודרגים - 260 ק"מ בתנאי אמת

שדרוג נוסף למערך המצברים של החשמלית הקטנה, וב.מ.וו מבטיחה שיפור משמעותי לטווח הנסיעה בתנאי אמת

ב.מ.וו i3, החשמלית הקטנה שהוצגה ב-2013, עוברת עדכון נוסף. אחרי שקיבלה מצברי 94 אמפר (33 קוט"ש) ביולי 2016, כעת מגיע תורם של מצברי 120 אמפר (42 קוט"ש), שמאריכים שוב משמעותית את טווח הנסיעה.

לפי הערכות ב.מ.וו, טווח הנסיעה בתנאי אמת - שהיה במקור בין 130 ל-160 ק"מ בלבד, ושצמח בשדרוג הקודם ל-200 ק"מ - עומד עתה על 260 ק"מ. בבדיקות מעבדה בתקן ה-WLTP החדש, הטווח צמח מ-255-235 לבין 285 ל-310 ק"מ בדגם המחודש. הגרסה הספורטיבית (i3s), שהוצגה יחד עם מתיחת פנים לפני שנה, רושמת טווח מעבדה של 285-270 ק"מ לעומת 245-234 בדגם המשווק בישראל כיום.

מערך המצברים החדש לא מביא איתו שינוי לכוח המנוע החשמלי או לביצועים. בגרסת הבסיס, ה-i3 מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.3 שניות ולמהירות מרבית של 150 קמ"ש, זאת בסיוע 170 כ"ס ו-25.5 קג"מ. הגרסה הספורטיבית חותכת את זמן ההאצה ל-6.9 שניות ומציעה מהירות מרבית של 160 קמ"ש, תודות לתוספת של 14 כ"ס ושני קג"מ.

1604092

ב.מ.וו i3 מציגה תצרוכת חשמל ממוצעת של 7.6 ק"מ לקוט"ש (6.8 ק"מ ב-i3s). טעינת המצברים ל-80% אורכת בין 45 דקות ל-15 שעות, בהתאם לסוג השקע בו תשתמשו.

1604091

לצד מערך המצברים החדש, ב.מ.וו גם מעדכנת קלות את המכונית. מעתה ניתן יהיה לבחור בגוון חדש של בז' למרכב, בעוד בתא הנוסעים רמות הגימור "לופט" (Loft) ו"סוויט" (Suite) עודכנו קלות עם גוונים חדשים - כולל שילוב שלושה גוונים בעיצוב מדרוני בלופט.

1604095

בנוסף, מי שחפץ בעיצוב הספורטיבי יותר של ה-i3s אך לא בתוספת הביצועים, יוכל להזמין ערכת עיצוב "ספורט" חדשה. זו כוללת את קישוטי בתי הגלגלים, צמיגים רחבים ואפילו מתלים מונמכים (10 מ"מ). מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, נמסר כי השינויים - שיוצגו כולם בתערוכת פריז (14-4 באוקטובר) יגיעו לישראל ברבעון השני של 2019.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.