קאדילק נפרדת מדגמי ה-ATS-V קופה ו-CTS-V הספורטיביים, רגע לפני שהם יורדים מפס הייצור בפעם האחרונה. דגמי הקופה והסדאן הספורטיביים של יצרנית מכוניות היוקרה מציינים 15 שנה בייצור, ואת סוף חייהם תחת השמות ATS ו-CTS, במהדורה מיוחדת.

קוראים לה "פדסטל" (Pedestal, כַּן או מעמד), והיא נקראת כך לציון "הזמן בו סדרת ה-V של קאדילק בילתה בפסגת הביצועים של רכבי היוקרה", כך לפי היצרנית. 300 יחידות ייוצרו של המכוניות בגרסת קופה עם שתי דלתות (ATS-V) וסדאן עם ארבע דלתות (CTS-V).

המהדורות המיוחדות מתאפיינות בצבע מרכב חדש המכונה "חום ברונזה", קישוטי כרום שחור, חישוקי גלגלים כהים ובלמי ברמבו עם קליפרים אדומים. בתא הנוסעים תמצאו מושבי רקארו ספורטיביים מצופים בעור שחור וחלק פנימי מזמש בצבע "חיטה".

עולות על הכַּן: קאדילק ATS-V ו-CTS-V במהדורה מיוחדת
קאדילק CTS-V פדסטל

מתחת למכסה המנוע אין שינויים. ה-ATS-V מציעה מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר עם צמד מגדשי טורבו ו-464 כ"ס, שמשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. ה-CTS-V מציעה מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר עם מגדש על, 640 כ"ס, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.

מהדורת פדסטל מיועדת לשוק האמריקאי ולמזרח התיכון, אך ככל הנראה לא לאירופה. בהתאם, נראה שהסיכויים לראותה בישראל אינם גדולים. קאדילק צפויה להפסיק את ייצור ה-ATS אחרי דור אחד ואת ה-CTS אחרי שלושה דורות בעוד מספר חודשים. במקומן צפויות מכוניות חדשות, שיכונו CT4 ו-CT5 בהתאמה.