אחרי הקופה, מגיעה הקונברטיבל: ב.מ.וו חשפה גרסת גג בד מתקפל לסדרה 8 החדשה, מכונית הקופה הגדולה והיקרה ביותר של המותג. גרסת הקונברטיבל מגיעה חודשים ספורים בלבד אחרי שב.מ.וו חשפה את הקופה ביוני השנה

כמקובל, גרסת הגג הנפתח לא שונה משמעותית בעיצובה מהקופה, למעט כמובן מבנה הגג השונה. ב.מ.וו מבטיחה כי ניתן לפתוח ולסגור אותו בתוך 15 שניות - גם בנסיעה במהירות של עד 50 קמ"ש. גג הבד יוצע בצבע שחור, או אפור בתוספת תשלום.

לסדרה 8 קונברטיבל מידות כמעט זהות לקופה: אורכה (485 ס"מ) ורוחבה (190 ס"מ) ללא שינוי, גובהה 134.5 ס"מ (135 בקופה) ובסיס הגלגלים זהה - 282 ס"מ. עם זאת, מנגנון הגג הנפתח והחיזוקים הנדרשים, העלו את המשקל העצמי ל-2,090 ק"ג (תוספת של 135 ק"ג).

עכשיו גם עם גג נפתח: ב.מ.וו סדרה 8 קונברטיבל


למרות ההשמנה, גרסת הבנזין היחידה שתוצע בשלב ראשון היא הכל מלבד איטית: עם מנוע V8 טווין-טורבו, בנפח 4.4 ליטר ועם 530 כ"ס ו-76.4 קג"מ בין 1,800 ל-4,600 סל"ד, ה-M850i מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות (3.7 בקופה), ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק - 10 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

עכשיו גם עם גג נפתח: ב.מ.וו סדרה 8 קונברטיבל


ב.מ.וו תציע גם גרסת דיזל של הסדרה 8, שלא צפויה להגיע לישראל (840d). לזו מנוע שישה צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטר, צמד מגדשי טורבו ו-320 כ"ס. שתי גרסאות הסדרה 8 מצוידות בתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. סביר כי ב.מ.וו תציע בהמשך גרסאות נוספות, בהן גם M8 שייצורה כבר אושר רשמית. משפחת הסדרה 8 צפויה להתרחב בהמשך גם למרכב סדאן.

עכשיו גם עם גג נפתח: ב.מ.וו סדרה 8 קונברטיבל


גרסת הקונברטיבל מציעה את כל אבזור המותרות והבטיחות של גרסת הקבריולה, ובכלל זה תאורת לד מלא אדפטיבית מלפנים (או לייזר בתוספת תשלום), קירור וחימום למושבים (כולל "צעיף אוויר" לחימום הצוואר כשהגג פתוח), טעינה אלחוטית לטלפון חכם, מפתח חכם עם צג מידע ומערכת חנייה אוטונומית לחלוטין.



ויש עוד: בקרת שיוט אדפטיבית עם סיוע בהיגוי לשמירה על הנתיב, התרעת רכב חוצה בנסיעה לאחור, התרעת נסיעה נגד כיוון התנועה, התרעת זכות קדימה לרכב מלפנים וגם חידוש מעניין - נסיעה אוטונומית לאחור, בה הרכב חוזר על עקבותיו במדויק לטווח של עד 50 מטר, למשל אם לא ניתן לבצע פניית פרסה.

ב.מ.וו סדרה 8 קופה צפויה בישראל בתחילת שנת 2019. גרסת הקונברטיבל תצטרף אליה ברבעון השני של השנה.