חברת חוצה ישראל, המקימת ומתפעלת את כביש 6 (המוכר גם כחוצה ישראל ודרך רבין), מודיעה על פתיחת קטע נסיעה חדש בכביש. החל ביום רביעי הבא (14 בנובמבר), ייפתח לתנועה קטע כביש צפוני המחבר בין יקנעם לתל קשיש.

הקטע החדש, באורך חמישה ק"מ, כולל נסיעה במנהרות יקנעם (1.7 ק"מ) בהן נסללו שלושה נתיבי נסיעה לכל כיוון, כמו גם מעבר במחלף תלת מפלסי (תל קשיש) וגשר באורך 700 מטר לכיוון צפון.

המקטע החדש ינוהל על-ידי חברת "6 חוצה צפון", ופירוש הדבר כי מנויים קיימים של כביש 6 נדרשים להירשם מחדש גם בחברה החדשה, אם ברצונם לקבל הנחת מנוי. השימוש בכביש בתעריף גבוה יותר ללקוחות מזדמנים, ניתן ללא צורך בהרשמה.

ברבעון השני של 2019, צפוי להיפתח קצע צפוני נוסף, שיחבר בין תל קשיש לסומך. בכך יושלמו הקמת 188 ק"מ של כביש אגרה מבאר שבע צפונה.

"הכביש יפתח לתנועה, לפני המועד החוזי, כשהוא עומד בכל מבחני הבטיחות והאיכות הנדרשים", כך על-פי דני שנבך, מנכ"ל כביש חוצה ישראל, "אנו ממשיכים במרץ את הקמת המקטע השני אשר יאפשר בקרוב הגעה עד צומת סומך. שני המקטעים יחדיו יקצרו את זמני הנסיעה למרכז, יקלו את הפקקים וישפרו את איכות החיים של תושבי הצפון".

חוסאם בשארה, יו"ר דירקטוריון כביש חוצה ישראל, הוסיף: "חברת כביש חוצה ישראל ממשיכה ומפתחת את המיזם הלאומי לחיבור קצוות הארץ. ניסיונה הרב של החברה והתמחותה בפרויקטים זכיינים איפשרו לה לנהל את הפרויקט הנדון ביעילות תוך שהיא מקפידה על איכות ביצועית ובטיחותית, לרווחת משתמשי הדרך".