קיה סול יקבל גרסת "שטח" ותא מטען גדול יותר - כך מבשרת יצרנית הרכב הקוריאנית בהודעה לקראת השקת הדגם החדש. ההודעה לוותה בתמונות נוספות, מהן גם ניתן ללמוד עוד כמה פרטים על עיצוב הדור השלישי של הקרוסאובר הקטן.

גרסת ה"שטח" תכלול כפי הנראה בעיקר איפור לחובבי המראה הקשוח, כולל בתי גלגלים עם חיפויי פלסטיק שחורים ודמוי-מיגון גחון. היא תכונה "X-Line", ותצטרף לגרסאות הקיימות: LX ,EX ו-S. הסול יוצע גם ברמת גימור "ספורטיבית" שתכונה "GT-Line", עם עיצוב שונה אך כנראה בלי שינויים מתחת לעור. תמונת ה-X-Line (הרכב הירוק) גם חושפת כי לסול החדש יחידות תאורה קדמיות בעיצוב שונה, עם מבנה צר מבדורות הקודמים.

לקראת ההשקה בשבוע הבא, קיה גם מבטיחה שיפור באחת מנקודות התורפה המרכזיות של הדגם בשני הדורות הראשונים - נפח תא המטען. בינתיים לא ידוע בכמה הוא גדל בדור החדש. כן נמסר כי יוצעו לראשונה מערכות בטיחות מתקדמות, כלומר כאלו המסוגלות גם לסייע במניעת תאונה ולא רק להתריע על הסכנה.

קיה סול יציע תא מטען מוגדל וגרסת


בארה"ב, הסול החדש יוצע עם מנוע 2.0 ליטר בנזין אטמוספרי בגרסת הבסיס, או עם מנוע 1.6 ליטר טורבו ותיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית בתוספת תשלום. כן תוצע גרסה חשמלית בלי סיוע של מנוע בעירה פנימית, ככל הנראה עם מערכת הנעה דומה לזו של הגרסה החשמלית של קיה נירו. קיה לא מפרסמת פרטים טכניים נוספים מלבד זאת.

קיה סול יציע תא מטען מוגדל וגרסת


על-פי דיווחים בתקשורת האירופאית, נראה כי בניגוד לארה"ב, בחלק מהמדינות הסול יוצע רק בגרסה החשמלית. מחברת טלקאר, יבואנית קיה, נמסר כי עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לשיווק הדור השלישי בישראל.