קיה נירו - אוטו

קיה נירו מידע כללי

קיה נירו יתרונות וחסרונות

יתרונות / מרחב לנוסעים, צריכת דלק, גרסה נטענת, תמורה למחיר

חסרונות / נוחות נסיעה, בידוד רעשים, תא מטען

בשורה התחתונה / עדיין שווה בדיקה

קיה נירו 2022 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור הראשון של קיה נירו נחשף לראשונה בפברואר 2016 כרכב פנאי קומפקטי (C-SUV) "ירוק".

    הוא יושב על פלטפורמה משותפת ליונדאי איוניק וכמוהה תוכנן מראש כך שיוצע עם שלוש יחידות הנעה "ירוקות": היברידית, היברידית-נטענת (פלאג-אין) וחשמלית.

    בתחילת דרכו בישראל (נובמבר 2016) שווק הנירו רק בגרסה ההיברידית אולם בשנת 2018 החל שיווק גרסת הפלאג-אין.

    לשתי הגרסאות מנועים (בנזין וחשמלי) דומים המפיקים ביחד 141 כ"ס, אך לגרסת הפלאג-אין סוללה גדולה יותר (8.9 קוט"ש במקום 1.59 קוט"ש), טנענת משקע, המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של עד 49 ק"מ (WLTP).

    בסוף שנת 2019 עבר הדגם מתיחת פנים שעיקרה שינויים קלים לחוץ ולפנים ואלה הגרסאות המשווקות כיום בישראל. כיום מבין שתי הגרסאות ההיברידיות משווקת בישראל רק גרסת הפלאג-אין.

    בשנת 2021 החל שיווק הגרסה החשמלית עליה תוכלו לקרוא בדף דגם ייעודי.

    קיה נירו נבדק ע"י יורו NCAP וזכה בחמישה כוכבי בטיחות (2016, פחות מחמיר).

  • עיצוב ונוכחות

    הנירו מוגדר כרכב פנאי, אולם הופעתו אינה משדרת את הרושם המצופה מרכב פנאי - והתוצאה אנמית משהו, במיוחד בהשוואה לספורטאז'.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג של נירו עודכנה במתיחת הפנים (2019) והיא משופרת ונאה ביחס לדגם הקודם, אולם עדיין אינה מקנה תחושה עדכנית במיוחד. איכות החומרים טובה, גם הנדסת האנוש.

    המרחב מלפנים נאה, תנוחת הנהיגה גבוהה משל משפחתית אך נמוכה משל רכב פנאי כמו ספורטאז'.

    המרחב בשורה השניה נאה, בין היתר בזכות רצפה כמעט שטוחה.

    תא המטען קטן מאוד בגרסה הנטענת (324 ל' בלבד) אך בעל נפח מספק בגרסה ההיברידית הרגילה (427 ל').

  • מנוע וביצועים

    לשתי הגרסאות הספק זהה (141 כ"ס) ולכן הביצועים טובים ומספקים ביום-יום, עם יתרון קל לגרסה הנטענת בזכות מנוע חשמלי חזק יותר (60 כ"ס במקום 43 כ"ס). לגרסה הנטענת כמובן יכולת גבוהה יותר לנוע על חשמל ובמצב זה הביצועים מפתיעים לטובה במהירויות עירוניות.

    צריכת הדלק של הגרסה ההיברידית במבחן דרכים הייתה טובה מ-15.5 ק"מ לליטר. טווח הנסיעה החשמלי של הגרסה הנטענת חצה בקלות את ה-40 ק"מ.

  • נוחות והתנהגות

    לנירו מתלים בכיול נוקשה וזה בא לידי ביטוי בנוחות נסיעה בינונית ברוב תנאי הדרך - הוא מסתדר עם שיבושים קלים, עם הקשים הרבה פחות. מחוץ לעיר הנוחות מספקת, גם בשבילים.

    בידוד הרעשים שופר אחרי מתיחת הפנים אך עדיין לא מצטיין בפני עצמו.

    התנהגות הכביש טובה ומאוזנת, והבלמים מציגים פעולה נאותה.

  • תמורה למחיר

    נירו מוצע כיום רק בגרסה הנטענת במחיר גבוה רק במעט מזה של משפחתיות היברידיות "רגילות". לכן לאור משיכת ה"פנאי" והיכולות החשמליות התמורה טובה מאוד.

  • מה חדש בקיה נירו 2022

    לקראת סוף 2021 הופסק שיווק הגרסה ההיברידית ה"רגילה" ובקיה מתמקדים בשיווק הגרסה הנטענת. נוספה רמת גימור חדשה 'LX פלוס' המוסיפה בעיקר, ביחס ל-'LX', לוח מחוונים דיגיטלי.

    בנובמבר 2021, במסגרת תערכות הרכב בסיאול, הציגה קיה דור חדש לגמרי (שני) של קיה נירו.

    נירו החדש מציג עיצוב מודרני ומושך, סביבת נהג משופרת בהרבה ועדכנית למראה ומבטיח שיפור מורגש בתחומי הנסיעה.

    בשלב זה אין פרטים טכניים, אך בקיה מציינים כי בדומה לנירו הנוכחי גם הדור החדש יוצע עם שלוש מערכות הנעה "ירוקות": היברידית, פלאג-אין או חשמלית.

  • סיכום

    רב מכר, ובצדק.

קיה נירו גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג קיה נירו
קיה נירו גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1580
141
1,041
154,900
1580
141
1,045
155,500
1580
141
1,048
155,900
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך קיה נירו?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים קיה נירו

קיה נירו צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
קיה נירו צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
71.4 60.7 טרם נבחן 60.7 1
71.4 60.7 טרם נבחן 60.7 1
71.4 60.7 טרם נבחן 60.7 1
6
60.7 ק"מ/ל