תחרות אוטו השנה 2019 הגיעה לסיומה, ואיתה ההכרזה על הזוכה הגדולה בתחרות ובקטגוריות השונות. בכל קטגוריה התמודדו חמש מכוניות ראויות – אבל רק אחת זוכה. והשנה הזוכה בתואר 'אוטו השנה 2019 בקטגוריית המשפחתיות הגדולות' היא – סקודה סופרב.

סקודה סופרב – אוטו השנה 2019 בקטגוריית משפחתיות גדולות

 
סקודה סופרב זכתה בתואר גם בשנה שעברה, ולמרות שפע מתחרות חדשות ומחודשות שנחתו בארץ היא שומרת על מעמדה. זה לא שהתחרות לא הייתה קשה, ולא שהמתחרות שעמדו מולה לא היו ראויות – אבל שילוב איכויות מרשים כמו שיש לסופרב קשה למצוא.
 
זה קצת מפתיע שאנחנו מעניקים לסופרב את התואר, למעשה הסופרב בכלל לא הייתה אמורה להתקיים. בהיותה חברה צעירה בקונצרן פולקסווגן קברניטי החברה רצו להעניק לעצמם "ספינת דגל" חדשה בדמות משפחתית גדולה, אבל באמת גדולה. למרות התנגדות של הגרמנים מפולקסווגן הצ'כים תכננו להם מתחת לאף את הדור הראשון של סופרב. ההצלחה הייתה מיידית, ומאז אנחנו סופרים כבר דור שלישי לדגם.



סקודה סופרב הנוכחית היא מכונית מרשימה למראה – הממדים הנדיבים והעיצוב המאופק-אך-לא-בנאלי בהחלט תורמים. תא הנוסעים מרווח במיוחד ועשוי לתפארת – מיטב החומרים שבקבוצה מחוברים יחדיו בצורה איכותית למקום שמאוד נעים לשהות בו.
 
יחידות ההנעה הן מהמתקדמות בתעשייה – הביצועים טובים, צריכת הדלק נמוכה ורמת העידון גבוהה. גם מבחינת איכויות הנסיעה סופרב נמצאת עם הטובות שבקבוצה – נוחות הנסיעה טובה ואיכות הנסיעה מרשימה ביותר. בנוסף, סופרב מוצעת בארץ עם רשימות אבזור עשירות ומערך בטיחותי מקיף בכל הגרסאות.

סקודה סופרב – אוטו השנה 2019 בקטגוריית משפחתיות גדולות

 
בקיצור, שילוב מנצח של מרחב כביר, יחידות הנעה משובחות, איכות נסיעה טובה, אבזור עשיר וביצוע המכבד את בעליו הוביל את סקודה סופרב לזכות בתואר המשפחתית הגדולה הנבחרת של מגזין 'אוטו' לשנת 2019.

סקודה סופרב – אוטו השנה 2019 בקטגוריית משפחתיות גדולות