תחרות 'אוטו השנה 2019' הגיעה לסיומה, ואיתה ההכרזה על הזוכה הגדולה בתחרות, הזוכות בקטגוריות השונות והזוכה בתואר 'מותג השנה 2019'. והשנה, המותג שנבחר הוא - לקסוס.

לקסוס - הזוכה בתואר מותג השנה 2019


מותג היוקרה היפני הגיע לישראל באופן רשמי בשנת 2006. ועתה, בשנת 2019, הוא בהחלט ראוי לתואר 'מותג השנה' מטעם מגזין 'אוטו' הן בזכות פעילותו העולמית, ובוודאי בזכות הפעילות בשוק הישראלי.

בהקשר הגלובלי עברה על לקסוס שנה עמוסה לטובה - היצרנית היפנית שאופיינה במכוניות צנועות מראה סיימה מהפך עיצובי למגוון המלא של הדגמים אותם היא מייצרת. לקסוס של היום היא מכונית בולטת בנראות, וזה נאמר לחיוב כמובן, ראו ערך לקסוס LC המרהיבה. עוד שווה להזכיר כי לקסוס ES נבחרה ע"י ארגון יורו NCAP כאחת המכוניות הבטיחותיות ביותר בשנת 2018.

לקסוס - הזוכה בתואר מותג השנה 2019


בהקשר המקומי היה עמוס לא פחות, אולי אפילו יותר, עם שלל השקות - כמעט כל מגוון הדגמים חודש או החולף. בגזרת העדכונים השיקו השנה בלקסוס את לקסוס CT200h המחודשת, לקסוס NX שעבר מתיחת פנים וגרסת שבעה מושבים ל-RX הגדול. בנוסף, לקסוס החלה השנה בשיווק שני דגמים חדשים לגמרי - לקסוס ES, מכונית סלון שמחליפה את GS הוותיקה, ודור חדש לגמרי של לקסוס LS, ספינת הדגל של היצרנית.

לקסוס - הזוכה בתואר מותג השנה 2019


בנוסף, חנכה השנה לקסוס ישראל אולם תצוגה ומטה ניהול חדשים שמיקומם בפתח תקווה, דרכם מנהלת לקסוס את פעילותה בישראל. כל המוזכר למעלה הוביל את לקסוס לשנה מוצלחת בישראל עם עלייה של כ-23% במסירות ומיקום חמישי במסירות בתחום היוקרה. מרשים למותג שהתחיל את דרכו המקומית לפני קצת יותר מעשור.



לסיכום, המותג היפני סיים השנה בעולם את מהפך העיצוב שעבר, שהוא דרמטי ביותר ממובן אחד, והוסיף בישראל עלייה מרשימה ביותר במכירות ובהחלט ראוי לתואר 'מותג השנה 2019'.

לקסוס - הזוכה בתואר מותג השנה 2019