לקסוס ES 2025

לקסוס ES 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    הדור השביעי של לקסוס ES, מכונית הסלון (סגמנט E) של היצרנית, נחשף במחצית שנת 2018. זהו הדור הראשון של הדגם שיועד לשיווק מחוץ לשוק בצפון אמריקה. בשוק הישראלי ה-ES החליפה את GS ובניגוד אליה ל-ES הנעה קדמית על בסיס פלטפורמה (TNGA) אותה היא חולקת עם טויוטה קאמרי. גם יחידת ההנעה היחידה איתה היא משווקת בישראל מוכרת מדגמי טויוטה: מדובר ביחידה היברידית המשלבת בין מנוע בנזין (2.5 ל') למנוע חשמלי המביאים להספק משולב של 218 כ"ס. בשנת 2021 הוצג הדגם לאחר מתיחת פנים קלה בה הוצגה הופעה חיצונית מעודכנת קלות, מערכת מולטימדיה חדשה כוללת מסך מגע ושינויים לדיפונים. בנוסף, ES זכתה למתלה אחורי חדש לטובת שיפור התחום הדינאמי. לקסוס ES נבדקה בשנת 2018 ע"י יורו NCAP וזכתה בחמישה כוכבי בטיחות, והוכרזה כמכונית הבטוחה ביותר בסגמנט שלה לשנה זו. השיווק בישראל החל בדצמבר 2018, והגרסה המעודכנת נחתה כאן בספטמבר 2021.
  • עיצוב ונוכחות

    גם כיום לקסוס ES נראית נהדר כמעט מכל זווית. העיצוב דרמטי, בולט ומוחצן, ואם אתם אוהבים את זה זה מצויין.
  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג נותרה עדכנית ונאה למראה בזכות מבנה מרובה מפלסים, פרטי עיצוב ייחודיים (לוח מחוונים חצי אנולוגי, למשל) ושימוש בצבעים לא שגרתיים לדיפונים. מסך המולטימדיה החדש והגדול (12.3 אינץ') נוח יותר לשימוש מזה של הדגם היוצא. החומרים לרוב רכים ונעימים (פחות בחלק התחתון) למגע וההרכבה ראויה. המרחב מלפנים נדיב, המושבים מוצלחים ותנוחת הנהיגה ושדה הראיה לחוץ טובים. גם בשורה השניה מרחב טוב לנוסעים, למעט מרווח ראש מעט מצומצם. לתא המטען נפח סביר (454 ל') אך הפתח הצר מפריע לשימושיות.
  • מנוע וביצועים

    למרות נתון הספק לא מרשים (218 כ"ס) הביצועים בפועל מספקים בהחלט ביום-יום וקצת מעבר לכך. בשיוט ב-100 קמ"ש המנוע נח על 1,400 סל"ד שקטים ונינוחים. מנג, תחת עומס המנוע מווברץ ונשמע מדי בתא הנוסעים. צריכת הדלק מצוינת: כ-15 ק"מ לליטר במבחן דרכים.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg
    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      19.2 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      16.3 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      50 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      4
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה למדי, וטובה מזו של הדגם לפני העדכון, אך ביחס למתחרות האיכותיות שלה הפער מורגש. גם בתחום בידוד הרעשים ES פחות הרשימה: יש יותר מדי רעשים מכיוון המתלים וגם רעשי הרוח והכביש מוחשיים מדי. התנהגות הכביש טובה, מדודה ומדויקת.
  • תמורה למחיר

    הפער באיכות וביכולת ביחס למכוניות הסלון המובילות מורגש, אבל על כך ה-ES מפצה במחיר נמוך משמעותית.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    מכונית סלון בסגנון (ומחיר) אחר.

לקסוס ES מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

לקסוס ES כתבות ומבחני דרכים

לקסוס ES השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    ` on
    לקסוס ES
    לקסוס ES 300h אוט', 2.5 ל' היברידי, Kyushu
    מחיר מחירון ₪319990
  • electric.svg
    זיקר 001
    זיקר 001 חשמלי, Long Range ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 620
    מחיר מחירון ₪283990
  • ג'נסיס G80
    ג'נסיס G80, אוט', 2.5 ל' טורבו, Exclusive ,4x4
    הספק כוח סוס 300
    מחיר מחירון ₪399990
  • אודי A6
    אודי A6 45 TFSI אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי מתון, S-Line ,4x4
    הספק כוח סוס 265
    מחיר מחירון ₪530900
  • מרצדס E קלאס
    מרצדס E200 אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי-מתון, Premium
    הספק כוח סוס 204
    מחיר מחירון ₪549900
  • ב.מ.וו סדרה 5
    ב.מ.וו 520i אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי מתון, M-Sport
    הספק כוח סוס 208
    מחיר מחירון ₪479000

חוות דעת גולשים על לקסוס ES

4.6/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (5)

הנאת נהיגה

4.4

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

4.4

מרווח ישיבה

4.8

תא המטען

4.8

יש לכם לקסוס ES? כתבו חוות דעת

לקסוס ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.