אחת המסחריות הפופולריות בעולם, פולקסווגן טרנספורטר, עוברת מתיחת פנים. הדור השישי של המסחרית - שמשווקת כבר כ-70 שנה - עודכן ונחשף בגרמניה עם עיצוב מחודש ושורה של עדכונים למפרט.

מבחוץ ניתן לזהות את סבכת פולקסווגן המודרנית עם "חיוך" גדול, עדכונים לפגושים וליחידות התאורה. המבנה הכללי של המסחרית, שהוצגה בדור הנוכחי באפריל 2015, נותר ללא שינוי - כמו גם המידות הכלליות.

גם בתא הנוסעים עודכן העיצוב, חלק מכך כתוצאה מתוספת אבזור הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך "8 או "9.2, לראשונה עם סים מובנה ופקודות קוליות בשפה טבעית. יש גם לוח מחוונים דיגיטלי לנהג, לראשונה בטרנספורטר.

פולקסווגן טרנספורטר מתחדשת עם אבזור בטיחות ונוחות


חידושים משמעותיים לא פחות נמצאים מתחת לעור, ובראשם החלפת ההיגוי מהידראולי לחשמלי. שינוי זה איפשר לפולקסווגן לשדרג משמעותית את מבחר מערכות בטיחות, שכן שימוש במשאבה חשמלית - מלבד התועלת בתצרוכת הדלק - גם מאפשר שליטה ממוחשבת על ההיגוי לצורך סיוע לנהג.

פולקסווגן טרנספורטר מתחדשת עם אבזור בטיחות ונוחות


למפרט מצטרפות כעת מערכת סיוע בהיגוי בעת סטייה מנתיב וכדי לצמצם את השפעתן של רוחות צד, מערכת עזר לחנייה וסיוע לנגרר. יש גם התרעת רכב בשטח מת בנסיעה לאחור וזיהוי שלטים.

פולקסווגן טרנספורטר מתחדשת עם אבזור בטיחות ונוחות


הטרנספורטר תוצע עם יחידות כוח מעודכנות, כולן בנפח 2.0 ליטר ועם הספק של בין 90 ל-199 כ"ס. לראשונה, פולקסווגן גם תציע אותו בגרסה חשמלית, עם מצברים בעלי קיבולת של עד 77.6 קילוואט-שעה והספק מרבי של 112 כ"ס. לגרסה זו יהיה טווח נסיעה של יותר מ-400 ק"מ (לפי תקן NEDC הישן), כך פולקסווגן.

פולקסווגן טרנספורטר מתחדשת עם אבזור בטיחות ונוחות


שיווק הטרנספורטר המחודשת צפוי להתחיל בסתיו 2019 בחלק מהשווקים. לישראל המסחרית המעודכנת תגיע לקראת סוף השנה או תחילת שנה הבאה, כך נמסר מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית המותג.