לקסוס ישראל מתכוננת להשקת לקסוס UX, שתתרחש ככל הנראה בשבועות הקרובים (כנראה עוד החודש). כמו שניתן לראות בתמונות, כלים ראשונים כבר הגיעו ארצה לצורך תהליכי תקינה והדרכה.
 
רכב הפנאי הקומפקטי החדש יהווה תוספת החשובה ביותר להיצע הדגמים של המותג וצפוי להגדיל את מכירות לקסוס בארץ באופן משמעותי. בהשקת ה-ES הסביר דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, שצפי המכירות של המותג ב-2019 עומד על כ-1800 כלים ולמעלה מ-2000 כלים ב-2020 – זאת לעומת כ-1500 כלים ב-2018. ה-UX, כאמור, יהיה אחראי לחלק ניכר מהצמיחה.  
 
ממה שידוע לנו כעת, לקסוס UX צפוי להיות משווק בשלוש רמות גימור, כולל ה-F בעלת המראה ספורטיבי. האבזור בכל הרמות יהיה עשיר, גם בתחום הבטיחות. הרכב יגיע לארץ הן עם מנוע הבנזין והן עם חטיבת הכוח ההיברידית אך לא יוצע בארץ עם הנעה כפולה.

לקסוס UX החדש 2019 בישראל – תמונות ראשונות

 
ה-UX נשען על פלטפורמת הTNGA- החדשה אשר בלקסוס מכונה GA-C. ל-UX מנוע 2.0 ליטר (חלק ממשפחת ה-"A" החדשה). לקסוס מציינים כי למנוע שילוב בין הזרקת דלק ישירה לעקיפה ותזמון שסתומים משתנה חכם כאשר תפעול השינוי בשסתומי היניקה הוא חשמלי. ההספק עומד על 178 כ"ס בגרסה ההיברידית, ו-171 כ"ס בגרסת הבנזין. ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 8.5 ש' או 9.2 ש' בהתאמה.

לקסוס UX החדש 2019 בישראל – תמונות ראשונות

 
גרסת הבנזין מצוידת, לראשונה בלקסוס, בתיבת הילוכים רציפה חדשה. מדובר בתיבה ייחודית אשר פותחה בשיתוף עם אייסין ומציעה הילוך ראשון מכאני קבוע. הרכב מזנק בהילוך זה ואז עובר לשימוש בתיבה הרציפה.

לקסוס UX - מבחן דרכים (השקה)