אחת המכוניות הוותיקות ביותר בישראל, אלפא רומיאו ג'ולייטה, עוברת רענון קל נוסף. קרוב לעשור אחרי שהוצגה בסוף 2009, המשפחתית הקומפקטית זוכה לעדכון קוסמטי קליל לצד יישומון חדש, שיאפשר לבעליה להפוך אותה לרכב להשכרה לטווח קצר - וכך לחסוך בעלויות הבעלות.

במסגרת מתיחת הפנים ל-2019, אלפא רומיאו לא משנה את העיצוב הוותיק, אך מוסיפה ערכות עיצוב חדשות שיכללו נגיעות צבע לפי בחירת הלקוח - למשל מסגרת צהובה לחלק מהסבכה הקדמית, קליפרים צהובים, ועוד קישוטים ברוח דומה.

גם בתא הנוסעים אין שינוי של ממש, בעוד מתחת מתחת למכסה המנוע מוצעת יחידת כוח מחודשת (2.0 ליטר טורבו דיזל עם 170 כ"ס) לצד מנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין עם 120 כ"ס וגרסת טורבו-דיזל נוספת (1.6 ליטר, 120 כ"ס). שלושת המנועים מוצעים גם עם תיבת שישה הילוכים רובוטית דו-מצמדית (אופציה לידנית קיימת בשני החלשים שבהם). בישראל מוצעות כיום גרסאות 1.4 ליטר 170 כ"ס ו-1.7 ליטר עם 240 כ"ס, לגביהן אלפא רומיאו לא מפרסמת מידע בשלב זה ונראה כי שיווקן באיטליה הופסק.

אלפא רומיאו ג'ולייטה 2019 מתחדשת


באירופה, החידוש העיקרי שתביא הג'ולייטה לשנת 2019, היא היכולת לשתף אותה עם נהגים מזדמנים בכדי לחסוך בעלויות הבעלות. יישומון חדש שמכונה "יו-גו" (U-Go) יאפשר לבעל הרכב להציע אותו להשכרה קצרת טווח (בדומה לאוטו-תל), שירות שכפי הנראה לא יהיה זמין בישראל.

לפי שעה מועד תחילת שיווק הג'ולייטה המחודשת בישראל עדיין אינו ידוע, כך נמסר מחברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו. עוד נמסר כי לפי שעה לא צפוי שינוי במבחר המנועים המגיע לישראל.