רכב הפנאי הקומפקטי של יגואר, ה-E-פייס (E-Pace), מוצע מעתה בבריטניה במהדורה מיוחדת המכונה "דגל שחמט" (Chequered Flag), הדגל שמשמש במירוצי מכוניות. בהתאם, המהדורה החדשה מיועדת למי שרוצה קצת פלפל ספורטיבי בעיצוב - ללא שינוי בביצועים.

המהדורה המיוחדת זמינה בגוון יחודי של אדום  או בגווני אפור או לבן מההיצע הרגיל. על המרכב ובתא הנוסעים תמצאו תגי דגל שחמט, כמו גם שורה של פריטי עיצוב בשחור ואדום, למשל המושבים השחורים עם תפרים אדומים וחלקי מרכב שונים שהושחרו.

מערכת המולטימדיה זוכה לשדרוג עם תאימות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו של גוגל (שדרוג שיחלחל בקרוב לגרסאות נוספות), והמהדורה המיוחדת תוצע גם עם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), דלת אחורית חשמלית, גלגל הגה ופגושים בעיצוב "R-דינמיק" ספורטיבי, מושבים חשמליים ומחוממים מלפנים וחלון גג.

יגואר E-פייס מוצע במהדורת


מתחת למכסה המנוע תוכלו לבחור מאחד מארבעה מנועים רגילים מההיצע: דיזל עם 150 או 180 כ"ס ותיבה אוטומטית, בנזין עם 200 או 249 כ"ס ותיבה אוטומטית. כל גרסאות "דגל השחמט" מצוידות בהנעה כפולה.

יגואר E-פייס מוצע במהדורת


מחיר הגרסה החדשה, שמוצעת בבריטניה מעתה, עומד על החל מ-40 אלף פאונד (189 אלף שקל). לפי שעה לא ידוע האם תגיע לישראל או כמה תעלה. יגואר E-פייס מוצע כיום בישראל בגרסאות בנזין בלבד ובמחיר התחלתי של 318 אלף שקל.