שברולט ישראל החלה בשיווק שברולט מאליבו לאחר שחודשה בארצות הברית באפריל 2018. השינויים שנעשו במהלך מתיחת הפנים כוללים חזית מעודכנת, פגושים שונים מלפנים ומאחור, חישוקים בעיצוב שונה וציוד הרכב בתאורת לד מאחור. בסביבת הנהג מערך מולטימדיה חדש עם צג "8, בקרת אקלים מפוצלת ועדכונים קלים נוספים. 

השינוי המשמעותי בתחום המכני, הוא ציודה של מאליבו בתיבה רציפה במקום אוטומטית ששירתה בה קודם; אין שינויים במנוע ה-1.5 ליטר המוגדש. לפי שברולט, שינוי זה יביא לחיסכון של 6% בצריכת הדלק.

מפרט מערכות הבטיחות הורחב, וכולל כעת בלימה אוטונומית במהירות עירונית עם זיהוי הולכי רגל, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים מהצד ותנועה חוצה מאחור, עמעום אורות אוטומטי וחיישני חניה קדמיים ואחוריים.

שברולט מאליבו מחודשת בארץ – החל מ-175,000 שקלים


היצע רמות הגימור שונה; הבסיסית, 'LS', שמחירה היה 160,000 שקלים, לא תשווק, ובנוסף ל-'LT', עד כה האמצעית, תוצע 'LTZ+' המחליפה את 'LT לקשרי'.

מחירי מאליבו עלו ב-5000 שקלים; זה של רמת הגימור 'LT', שיש לה מושבים קדמיים מופעלי חשמל ומפתח חכם, הוא 175,000 שקלים, ואילו 'LTZ+', הכוללת גם ריפוד עור גג וגג זכוכית, מוצעת ב-190,000 שקלים. 

רמת הגימור החדשה LTZ תכלול שדרוג באבזור הנוחות ותכלול חלון גג פנורמי כחלק מרמת הגימור, ומושבים ודיפוני בריפוד עור. 

שברולט מאליבו מחודשת בארץ – החל מ-175,000 שקלים


הדור התשיעי של שברולט מאליבו הושק בישראל לפני כשנתיים ונבנה על גבי פלטפורמה חדשה לחלוטין, חזקה וקשיחה יותר, למרות זאת המאליבו החדשה קלה יותר בכ-135 ק"ג מהדגם היוצא. תא הנוסעים מרווח ונעים ועושה שימוש בחומרים רכים ואיכותיים למראה ולמגע. המאליבו מצוידת במנוע טורבו 1.5 ליטר 163 כ"ס ו-25.3 קג״מ, המשודך לגיר  רציף, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות.