חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, הודיעה על קריאה לתיקון לשישה מדגמי סקודה ששווקו בישראל, ושיוצרו בשנים 2018 ו-2019. הקריאה לתיקון, שכוללת 124 מכוניות, היא חלק מקמפיין עולמי עליו הורתה היצרנית.

על-פי הודעת היבואנית, במכוניות המעורבות בקריאה לתיקון - מדגמי סקודה פאביה, ראפיד, אוקטביה, סופרב ורכבי הפנאי סקודה קארוק וקודיאק - קיים חשש לכשל בכרית האוויר של הנהג. זאת, לאחר שהתגלה חשש לכך שזו לא תפעל כנדרש במקרה תאונה.

בהתאם לתקנות הרכב בישראל, בעלי המכוניות שמעורבות בקריאה לתיקון יקבלו זימון לביתם להגיע עם הרכב למוסך מורשה של היבואנית. זה יקרה לאחר שצ'מפיון מוטורס תעביר את מספרי השלדה המעורבים למשרד התחבורה, וזה יצליב את נתוני הבעלות העדכניים עם הרישום במחשבי משרד הרישוי.

סקודה קוראת לתיקון שישה דגמים בישראל


חשוב לשים לב כי חובה לבצע את התיקון בתוך שישה חודשים. לאחר מכן רישיון הרכב לא יחודש, לא ניתן יהיה לבצע את מבחן הכשירות השנתי ("טסט") או לבצע העברת בעלות. עוד חשוב לשים לב כי כל פעולה הנדרשת במסגרת קריאה לתיקון - ובכלל זה בדיקה, תיקון או החלפת חלקים - מבוצעת ללא כל עלות מצד בעל הרכב.

בעלי דגמי סקודה המעוניינים לבדוק אם רכבם נדרש לתיקון, יכולים לעשות זאת באמצעות מוקד השירות של היבואנית בטלפון שמספרו 6363*, או באמצאות אתר החברה.